خمارلو: حساسیت هواداران را درک می کنیم/ برای بازی سوپر جام در حال رایزنی با سازمان لیگ هستیم

خمارلو: حساسیت هواداران را درک می کنیم/ برای بازی سوپر جام در حال رایزنی با سازمان لیگ هستیم

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: برای بازی سوپر جام در حال رایزنی با سازمان لیگ هستیم.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، پندار خمارلو در توضیحاتی ضمن تشکر از هواداران فهیم پرسپولیس که دغدغه و دل نگرانیهای خود را به صورت صریح منتقل میکنند مواردی را توضیح دادند. 

 باشگاه حساسیت سوپر جام را کاملا درک میکند و این بازی قطعا برگزار خواهد شد در حال حاضر در حال رایزنی با فدراسیون و سازمان لیگ هستیم :small_red_triangle: برای پرداخت بدهی های باشگاه حمایت از اسپانسر ( 3090) برای تمام هواداران الزامی است و امیدواریم دودستگی میان هواداران تبدیل به همدلی گردد. 

در پرداختهای مستقیم هواداری حدود 700 میلیون جمع آوری شده و مبالغ هواداری سامانه 3090 مستقیما به حساب باشگاه واریز میشود که دستگاههای نظارتی و بازرسی کاملا بر این مسئله نظارت دارند.

 عدم حمایت از اسپانسر به منزله عدم حمایت در ورزشگاهها می باشد چرا که این سامانه متعلق به خود باشگاه می باشد و منافع باشگاه با عدم مشارکت هواداران به خطر میافتد. 

 دربی آلمان برگزار خواهد شد و درامد این بازی برای پرداخت بدهیهای ناخواسته باشگاه و قانون جدید AFC مبنی بر جلوگیری از حضور در جام باشگاههای آسیا کمک زیادی می باشد.

دربی آلمان

سوپر جام

پندار خمارلو

حشمت بیگی :
۲۴ تیر ۹۶
با سلام،مسئولین باشگاه دوست داشتنی پرسپولیس،مواظب افرادی که این روزها دایه مهربانتر از مادرشده اند باشید،دست های پشت پرده،دارند پرسپولیس را آزار میدهند تااین این محبوب را به حاشیه ببرند،اگر نظر هواداران برایتان مهم است،پس در بی بی خاصیت را لغو کنید،اگر هم اسپانسر قراردادش را فسخ کندپرسپولیس ضرر نخواهدکرد،اپراتورهای دیگر چشم به راهند،درغیراینصورت صورت ازشمابه یک اشاره،ازهواداربه سر دویدن،خدایا خودت ناخدای کشتی پرسپولیس باش.
طاها :
۲۳ تیر ۹۶
آقا بخدا اینا نمی خوان پرسپولیس در عرض چندماه دومین جام رو بالا ببره. اینا همه استقلالین . پشت این بازی برنامه ضد پرسپولیسی هست . ما این دربی رو نمی خواییم . بخدا همین الان از ۳۰۹۰بیرون میام.آقای خمارلو، شما چکارین ک واسمون تصمیم می گیرین؟ آقای طاهری، با محبوبیت خودتون بازی نکنین. ما سوپر جامو می خواییم. 
حسین :
۲۳ تیر ۹۶
کجاى دنیا به این فشردگى براى تیمها بازى درنظر میگیرند اون هم  براى یه بازى دوستانه ،اسپانسر تا حالا خیلى خوب از تیم حمایت کرده که حالا میخواهد به باشگاه کمک مالى کند این فقط بخاطر در امد خود اسپانسر است ولا عیر
وحید :
۲۳ تیر ۹۶
این‌ دربی مسخره رو تعطیلش کنین... هیچ کدوم از هوادارها موافق این دربی نیستن...  چرا باید اسپانسر واسه باشگاه تعیین‌تکلیف کنه؟؟؟ همراه اول هر زمان بدهیش رو به باشگاه پرداخت کرد بعد بیاد نظر بده در مورد تیم... دقت کنید گفتم نظر ، نگفتم تصمیم گیری.... این بازی مسخره رو هم تعطیلش کنین حتی اگه به قیمت قطع همکاری با همراه اول باشه... تیم کوچکی نیستیم که مشکل پیدا کردن اسپانسر داشته باشیم... نیت کنین کلی درخواست اسپانسری به باشگاه میرسه... پس لطفا به این بازی مسخره همراه اول خاتمه بدید
صبا :
۲۳ تیر ۹۶
خدایا مراقب پرسپولیس من باش.لعنتیا اگه باعث مصدومیت بازیکنامون بشه یا خواب جدیدی برای لطمه زدن به پرسپولیس دیده باشن چی؟نباید کوتاه بیاین بایت این دربی مشکوک که این همه تاکید واصرار به برگزاریش بوداره.توکل به خدا و پناه می بریم ازشر بدخواهان به خدا .که فقط اوست که قابل اعتماده.
طاها :
۲۳ تیر ۹۶
به هیچ وجه هوادارا رو درک نمیکنید.
چجوری میخواید واسه سوپرجام برنامه ریزی کنید؟!
تاریخ شروع لیگ مشخصه تاریخ دربی کذاییتون هم مشخصه. میخواید دو روز در میون بازی کنید؟!
اعضای پرسپولیسی سامانه دوبرابر رقیبه دیگه چی میخواید؟!
بس کنید خیانت شاخ و دم نداره!!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی