خمارلو در گفتگو با پیروزی: مذاکره با رسن ادامه دارد ، با کمال توافق کردیم

خمارلو در گفتگو با پیروزی: مذاکره با رسن ادامه دارد ، با کمال توافق کردیم

 مدیر روابط عمومی پرسپولیس در گفتگو با روزنامه پیروزی درباره آخرین وضعیت این تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد.


به گزارش اختصاصی خبرنگار پیروزی دیلی، برای کسب اطلاع بیشتر از تحولات نقل و انتقالاتی پرسپولیس تصمیم گرفتیم به سراغ پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه سرخ پایتخت برویم. از او در مورد وضعیت بازیکنان جدید این فصل پرسپولیس صحبت کردیم و مدیر رسانه ای پرسپولیس این چنین به سوالات ما پاسخ داد:

•  چه خبر از نقل و انتقالات پرسپولیس؟
خدا را شکر همه چیز خوب است و مطابق برنامه داریم پیش می رویم. مذاکرات درست و منطقی پیش می رود. البته باید بگویم لیست بازیکنان بزرگسال تیم تقریبا بسته شده است.
•  یعنی با همه نفرات مورد نظرتان به توافق رسیده اید؟
خب ما در ابتدا با شجاع خلیل زاده و گادوین منشا به توافق رسیدیم و با آنها قرارداد امضا کردیم. سپس سیامک نعمتی را به لیست اضافه کردیم و چند روز قبل هم با شایان مصلح یک قرارداد 2 ساله به امضا رساندیم. کار زیادی باقی نمانده و به زودی لیست نهایی می شود.
•  البته هنوز با کامیابی نیا و سروش رفیعی قراردادی نبسته اید!
با کمال توافقات انجام شده است و او به همراه خانواده راهی مسافرت چند روزه شد و آخر همین هفته بر می گردد. قرار گذاشتیم که بعد از سفر با او تمدید کنیم و مشکلی بر سر این کار وجود ندارد. سروش هم به ایران برگشته و منتظریمتا به باشگاه بیاید و کار تمدید قراردادش را انجام دهیم.
•  اما هنوز هم اخباری از توافق او با یک تیم قطری به گوش می رسد.
راستش را بخواهید ما هم شنیده ایم. اما هیچ خبری از مذاکره اش در قطر نداریم. او بعد از بازی با لخویا به ما گفت قصد دارد مدتی را در قطر نزد یکی از دوستانش بماند. دیگر در قطر چه اتفاقی افتاده ما واقعا بی خبریم. در باشگاه هم خبری از این مذاکرات نداریم. شاید او با ترکاشوند مسائلی را مطرح کرده باشد. تا آنجا که می دانیم قرار است به باشگاه بیاید و مذاکرات آغاز شود. این اتفاق امروز و فردا می افتد.
•  در مورد لیست بزرگسالان آیا وضعیت علی علیپور مشخص شده است؟
بله فدراسیون فوتبال او را سهمیه بزرگسال می داند و به ما هم اعلام کرده است.
•  می گویند تلاش برای جذب داریوش شجاعیان هنوز ادامه دارد!
اجازه بدهید واضح بگویم. اگر توافق با سروش انجام شود لیست تکمیل می شود و ما دیگر بازیکنی را نمی خواهیم. با جذب سروش و کمال و بازگشت نورالهی لیست پر می شود و لزومی هم ندارد برای جذب بازیکن دیگری تلاش کنیم. اگر سروش تمدید نکند آنوقت باید به دنبال جانشین او باشیم.
•  عکسی در فضای مجازی از مذاکره با بشار رسن منتشر شده و ظاهرا قراردادش با پرسپولیس پیش روی او قرار گرفته است!
بله ما هم این عکس را دیدیم اما آن سربرگ باشگاه است که پیش روی او قرارداشته نه قرارداد او. ما با رسن که سهمیه زیر 23 سال است صحبت کردیم و قرار است این صحبت ها بعد از بازی تیم ملی عراق و ژاپن با این بازیکن ادامه داشته باشد. مذاکره با رسن هنوز ادامه دارد.
•  مشکلات مالی باشگاه و اختلاف با اسپانسر به کجا رسید؟!
این مشکل همیشه در فوتبال ما هست و می بینید بازیکنان تیمی که در آسیا حضور دارد با این مشکل دست به گریبان هستند. خوشبختانه ما امسال 80 درصد مبالغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و بخش اصلی پاداش ها را نیز به آنها دادیم. بخش کمی مانده که آنرا هم به زودی انجام خواهیم داد. نمی خواهم بگویم اتفاقی افتاده که بی سابقه بوده اما در پرسپولیس پرداخت این بخش از مطالبات بازیکنان واقعا کم سابقه بوده است. امیدوارم در سالهای بعد این مشکلات کمتر و کمتر شود. در مورد اسپانسر هم باید بگوییم قطعا مشکلات حل می شود و پرسپولیس بدون اسپانسر نمی ماند. انشاا... مشکلات برطرف خواهد شد.
•  در مورد آغاز تمرینات و اردوی تیم چه برنامه ای دارید؟
تمریتان قرار بود از 25 خرداد شروع شود که این اتفاق از هفته بعد رخ خواهد داد. یک اردوی خارجی هم در دستور کار داریم و طبق خواسته برانکو داریم روی بهترین انتخاب از نظر محل و هزینه برگزاری اردو کار می کنیم. هنوز محل دقیق برگزاری اردو مشخص نشده است.


اردلان بزرگ نیا  
 

خمارلو

رسن

کامیابی نیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی