خمارلو: ضرب الاجل AFC تا ظهر امروز نیست!/ تاج می‌گوید از امروز کسی نباید به AFC شکایت کند

خمارلو: ضرب الاجل AFC تا ظهر امروز نیست!/ تاج می‌گوید از امروز کسی نباید به AFC شکایت کند

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد ضرب‌الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا باید بگویم که ماجرا اینگونه نیست که ما تا امروز ظهر فرصت داشته باشیم، این بحثی است که آقای تاج مطرح کرده‌ است.
به گزارش پیروزی دیلی، پندار خمارلو در حاشیه نشست خبری برانکو در خصوص آخرین وضعیت سرخپوشان برای حضور در آسیا اظهار داشت: همانطور که می‌دانید باید سال‌های گذشته بدهی‌های انباشته شده پرسپولیس زیاد بود که البته بخشی از آنها پرداخت شد مثل تیم کشتی و تیم فوتسال و همچنین بدهی مانوئل ژوزه؛ البته سازمان لیگ اسامی دیگری را هم اعلام کرده که افرادی هم در بین آنها هستند که با آنها تسویه شده است. ما باید این اسناد را در اختیار سازمان لیگ قرار بدهیم و به زودی در نشستی که در باشگاه خواهیم داشت به جمع‌بندی کلی خواهیم رسید.  

وی افزود: در مورد ضرب‌الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا باید بگویم که ماجرا اینگونه نیست که ما تا امروز ظهر فرصت داشته باشیم، این بحثی است که آقای تاج مطرح کرده‌ است و ایشان مدعی شده که تا امروز باید تکلیف بدهی‌ها مشخص شود و اگر از امروز یک نفر از باشگاه‌ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند هم تبعاتی برای باشگاه و هم برای فدراسیون فوتبال ایران خواهد داشت وگرنه باز هم تاکید می‌کنم این ضرب‌الاجل چیزی نیست که امروز تمام شود. 

 وی تاکید کرد: هم فدراسیون فوتبال و هم شخص وزیر ورزش از این موضوع حمایت کرده و قصد دارند به ما کمک کنند اما این را هم بگویم که ما حتی فرم دعوت‌نامه مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا را هم دریافت کرده‌ایم که این نشان می‌دهد تا الان هیچ مشکلی وجود ندارد و مسئله‌ای باشگاه‌ها را تهدید نمی‌کند. البته من نمی‌گویم که اصلاً مشکلی نیست ولی در هر صورت امروز سعی می‌کنیم اطلاعیه‌ای را روی سایت باشگاه قرار بدهیم تا طلبکاران برای دریافت مطالباتشان به باشگاه مراجعه کنند. خمارلو در پاسخ به این سوال که یعنی امیدوارید پرسپولیس در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد؟ گفت: همینطور است.

وی در خصوص اینکه منظورش از تبعات برای فدراسیون و باشگاه‌ها چیست؟ گفت: ممکن است باشگاه‌ها از لیگ قهرمانان حذف شوند یا فدراسیون جریمه شود و دقیقاً نحوه برخورد AFC را نمی‌دانم اما همیشه حکم کمیته انضباطی مثل رأی دادگاه می‌ماند و ممکن است یک قاضی حکم بدهد و قاضی دیگری یک حکم دیگر صادر کند. 

 مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شما فکر می‌کنید چند روز فرصت دارید تا این باشگاه از این شرایط خارج شود؟ گفت: بحث این نیست که من بگویم چند روز فرصت داریم اما چیزی که آقای تاج اعلام کرده این است که از امروز کسی نباید به AFC شکایت کند. خوشبختانه در این مدت هم شکایتی از پرسپولیس صورت نگرفته و ما هم سعی کردیم تا آنجا که امکان دارد مطالبات طلبکاران را پرداخت کنیم. 

 خمارلو در خصوص گولچ گفت: در مورد وی باید بگویم که هم ما از او شکایت کردیم هم او از ما، ما پول این بازیکن را آماده کردیم و گفتیم که بیاید و مطالباتش را بگیرد و قراردادش را فسخ کند که او این کار را نکرد و به جایش به فیفا شکایت کرد، حال پرونده او در فیفا است و هنوز به مرحله صدور حکم نرسیده که بخواهد ما را تهدید کند. 

 مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود نفت تهران از قهرمانی آسیا حذف شده و این خطر برای پرسپولیس و استقلال هم اعلام کرد: در مورد نخست اطلاعی ندارم اما در مورد این مسئله چند بحث وجود دارد اول اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا یک فرم اولیه درخواست می‌کند که در آن مشخصات باشگاه، نام اعضای هیأت مدیره، نام مدیرعامل، صورت‌های مالی و ... در آن قرار داده می‌شود. خوشبختانه صورت مالی ما به صورت مکتوب ارزیابی شد و مشکل مالیاتی هم بدین ترتیب حل خواهد شد، صورت مالی را حسابرس رسمی تائید کرده و AFC هم آن را می‌پذیرد. در مورد باشگاه نفت اطلاعی ندارم اما از قول مسئولان سازمان لیگ آنطور که من در رسانه‌ها متوجه شدم آنها همین مدارک اولیه و فرم ابتدایی را هم ارائه نکرده‌اند. حتی برای ما فرم قرعه‌کشی ارسال شده که زمان آن را هم اعلام کرده‌اند. امیدوارم دیگر شکایتی از ما به آنجا نرود و با افراد باقیمانده هم بتوانیم تسویه حساب کنیم. 

 خمارلو در پاسخ به این سوال که اگر طلبکار جدیدی نسبت به حق خود اقدام کند و به کنفدراسیون آسیا برود مثلاً علی دایی که ۳ میلیارد طلبکار است شکایتش را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بفرستد و در این شرایط چه مشکلی به وجود خواهد آمد؟ اظهار داشت: تاکنون طلبکاری از باشگاه پرسپولیس به AFC نامه نزده است اینکه چه اتفاقی می‌افتد را باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود. تا به امروز شکایتی از ما به AFC نرفته اما نباید کار را رها کنیم. باید بدهی‌هایمان را تسویه کنیم تا کسی به AFC نرود. ما تمامی مدارکمان را مشخص کردیم و لیست بدهی‌هایمان را فرستادیم تا از لحاظ بحث حسابرسی مشکلی نداشته باشیم ولی باید این مسئله را به طور دقیق دنبال کنیم.

ای اف سی

خمارلو

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس

علیرضا هادیان :
۸ آبان ۹۶
اول :  ای اف سی اعلام کرده مرجع رسیدگی به شکایت بازیکنان از باشگاهشان ارکان قضایی ذیربط در فدراسیون فوتبال ایران است
دوم : معنای ضرب الاجلی که هربار تمدید میشود! را درنیافتیم. وقتی ادعا می شود تیم های عربستانی و اماراتی با آن همه قدرت مالی و لابی گری در ای اف سی حذف شده اند ، یعنی رییس فدراسیون ایران قدرتش بیشتر از آنهاست که مدام رایزنی میکند و دو ماه ، یکماه ، ۸ روز و دو روز مهلت میگیرد؟ 
سوم : مگر قرعه کشی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا چه زمانی است؟ قاعدتا تا یک زمانی پیش از قرعه کشی باشگاهها مهلت دارند مشکل خود را حل کنند هرچند هنوز کسی توضیح نمی ده بدهی های دارای حکم قطعی مهم است یا هر نوع بدهی ! 
چهارم : شکایت جدید هم بشود بنظر نمی رسد تا تعیین تکلیف نهایی نشود و حقانیت شاکی احراز نشود ، تأثیری داشته باشد. 
کلا روش کار و اطلاع رسانی و اینکه اصلا در صلاحیت ای اف سی هست که دنبال هرگونه بدهی در باشگاههای ایرانی باشد تا محرومشان کند یا این صرفا روش رفتاری و ابداعی از سوی فدراسیون است که ظاهرا صدور مجوز اولیه بر عهده آنها قرار گرفته و بهانه شده یک جورایی به احکام صادره خود اعتبار بخشد و طلب بازیکنان را زنده کند! یا اینکه این تمدید مهلت ها دست فدراسیون است یا کنفدراسیون فوتبال آسیا و چگونه چپ و راست تمدید می شود ( امروز گفتند تا پایان روز و یکباره ۸ روز اضافه شد! ) بعلاوه اینکه اگر ۸ روز مهلت جدید هست چرا برای نفت نیست و باید یک تیم اصفهانی جایگزین شود و بسیاری موارد دیگر ابهام برانگیز است. 
البته پرسپولیس (با پشتوانه خدا و مدیریت و هوادارانش) که مشکل جدی ندارد ولی آخرش خواهیم دید که بعد این همه بگیر و ببند ، قطعا استقلال (با پشتوانه مالی دولت) و تراکتور (با پشتوانه مالی سپاه) و ذوب آهن (با پشتوانه فدراسیون) در لیگ قهرمانان شرکت داده خواهند شد. 
کاش می شد مقابل اسم پرسپولیس اسم دولت یا فدراسیون یا هردو را اضافه کنیم ولی خب ما را خدایمان بس است. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی