خمارلو: طارمی، انصاری و کامیابی‌نیا مقابل الهلال بازی نمی کنند

خمارلو: طارمی، انصاری و کامیابی‌نیا مقابل الهلال بازی نمی کنند

خمارلو در گفت و گو با خبرنگار پیروزی دیلی: طارمی، انصاری و کامیابی‌نیا مقابل الهلال بازی نمی کنند.
به گزارش پیروزی دیلی، با توجه به انتشار لیستی از بازی با الهلال از سوی سایت AFC و قرار داشتن نام طارمی و انصاری در این لیست با پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ارتباط برقرار کردیم.

 خمارلو در این باره به خبرنگار پیروزی‌دیلی گفت: لیست بازی را امشب در پایان تمرین به ناظر بازی دادم. انصاری، طارمی و کامیابی‌نیا از بازی فردا محروم هستند و نمی‌توانند تیم را همراهی کنند. ما هم نام آنها را برای بازی اعلام نکرده و نخواهیم کرد. 

 خمارلو درباره طارمی گفت:طارمی از سوی فیفا محروم است و از سوی AFC محروم نبوده و به دلیل همین محرومیت از او استفاده نخواهیم کرد.

انصاری

طارمی

پرسپولیس-الهلال

پندار خمارلو

کامیابی نیا

صبا :
۴ مهر ۹۶
می ترسم .برخلاف اینکه این مدت همه می گن تیم پرسپولیس نیم کتش قویه ولی من می ترسم.چون با همون اصلی هام گفتنش سخت بود بگیم الهلال می بریم چه برسه حالا که تیم مون مهرهای اصلیشو نداره و کاپیتان هاشمصدوم هستن ونمی دونم چرا تکذیب می کنن.نگرانم خیلی زیاد.اصلا این عشق چیه اینکه همش دلهره و اعصاب خوردیه؟از اول هفته استرس واسترس و موقع بازی هم به اوج خودش می رسه.خدایا فقط از دست تو برمیاد که این تیم نصف و نیمه رو برسونی فینال اسیا.اون تیم هم پرمهره است و هم داور باهاشه بخصوص داورای کره ای که ازما ایرانی ها کینه دارن، خدا دشمن شادمون نکن و نذار حالاکه بعد سالها برای اولین بار فرصت قهرمانی اسیا رو داریم دست خالی و ناکام بمونیم وکمک کن با دست پر و سربلند از بازی با الهلال به ایران برگردیم.
خدایا دشمنی کردن غیر وطنی ها دردش کمتره تا کارشکنی و دشمنی کردن هموطنامون.خدایا کمک مون رو سفید و موفق بشیم.بدخواهان و حاشیه سازان پرسپولیس رو ناکام بذار.خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی