خمارلو: من  فقط گفتم احمدزاده خدا حافظی نکرده است

خمارلو: من فقط گفتم احمدزاده خدا حافظی نکرده است

درج یک مصاحبه از مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره احمدزاده ، بحث بر انگیز شد و این دلیلی بود تا در این باره از خود وی سوال کنیم.

به گزارش پیروزی دیلی، پندار خمارلو در این باره به کانال پیروزی گفت: کل صحبت ما چند جمله بود و لی از آن یه مصاحبه بلند و بالا بیرون کشیدند. از من سوال شد که آیا صحت دارد که فرشاد احمدزاده بعد بازی از بچه های تیم برای همیشه خداحافظی کرده است که من گفتم این مطلب صحت ندارد و چنینی اتفاقی روی نداد. درحالیکه از قول من زدند احمدزاده پیشنهادی ندارد و نمی خواهد برود. من این حرفها را نزدم. بعد این همه سال فعالیت در ورزش دیگر اینقدر می دانم که وقتی بازیکنی ازاد است ، دلیلی ندارد که باشگاه های دیگر در صورت تمایل برای جذب وی به ما نامه بزنند. به این ترتیب کسی که می تواند در این باره اظهار نظر کند خود بازیکن است. البته به طور کلی تصور ما این است که فرشاد جزو نفرات همراه پرسپولیس خواهد بود.

احمدزاده

خمارلو

پرسپولیس

دکتر نصیر :
۲۶ ارديبهشت ۹۷
این بازیکنانی که دارن از پرسپولیس جدا میشن رو با سه میلیارد هم نمیشه در لیگ پیدا کرد واقعا جای تاسف داره به جای تقویت پست های منشا بیرانوند ماهینی محرمی که رفت و شجاع تیم رو ضعیف تر کردیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی