خمارلو: پیروزی واقعا امیدوارانه تیتر زد و نقد کرد/ گاهی به مصلحت سکوت کردم ، هواداران ناراحت نباشند

خمارلو: پیروزی واقعا امیدوارانه تیتر زد و نقد کرد/ گاهی به مصلحت سکوت کردم ، هواداران ناراحت نباشند

مدیر روایط عمومی پرسپولیس ضمن تشکر از رسانه ها از آنها عذرخواهی کرد اگر در مقاطعی از سال گذشته نتوانسته پاسخگوی رسانه ها باشد.

به گزارش پیروزی دیلی، پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای سرخها در سال 96 سعی کرد تا جایی که می تواند پاسخگوی رسانه ها باشد. اما اینجا پرسپولیس است و اخبارش هم خاص و البته انتشارش هم کلی داستان و حاشیه دارد. حالا با خودش در مورد این حاشیه ها صحبت کردیم. ببینید خودش در این مورد چه حرفهایی دارد.

•  از مدیر روابط عمومی باید در مورد کارش بپرسیم! امسال همه چیز بر وفق مراد بود؟!
خدا را شکر خوب بود. فوتبال به خودی خود حاشیه ندارد و اگر می بینید در فوتبال حاشیه زیاد است این حاشیه ها را آدمها می سازند. امسال هم در کنار همه اتفاقات خوب کلی هم حرص خوردیم.


•  حرص چی؟!
حرص اخباری که درست نبود و برای پرسپولیس منتشر کردند. واقعا برخی اخبار صحت نداشت و فقط باعث نگرانی هواداران تیم می شد. اما جالب اینجا بود که خبر کذب منتشر می کردند و بعد رویش تحلیل و نقد می نوشتند و تازه دنبال مقصر هم می گشتند.


•  معمولا مدیران باشگاهها دست به تکذیب خوبی دارند! خب شما هم که تکذیب می کردید!
اگر می خواستم همه آن اخبار را تکذیب کنم می دانی روزی چند بار باید این کار را می کردم. به من می گفتند تکذیب کن و من می گفتم الان کدام را تکذیب کنم!


•  قاعدتا اخبار باید از سوی مسوولان باشگاه از جمله روابط عمومی تایید شود اما خیلی از شما سکوت می کنید و هیچ حرفی نمی زنید!
بله گاهی سکوت می کردیم چون تکلیفی بود که به ما می شد. مصلحت باگاه در این بود که سکوت کنیم. به من خیلی ها می گفتند نباید سکوت کنیم اما مدیران باشگاه صلاح را در این نمی دیدند که در مورد موضوعی حرفی بزنیم. ما باید مواضع و صلاح باشگاه را هم در کارمان لحاظ کنیم.


•  حالا از نظر کاری سال خوبی برایت بود؟
من خدا را شکر می کنم که توانستم در خدمت پرسپولیس و هوادارانش باشم. در حد توانم تلاش کردم و امیدوارم که هواداران راضی باشند.


•  تیتری بوده که خیلی اذیتتان کرده باشد؟!
راستش حضور ذهن ندارم. امسال اکثر تیترهای روزنامه پیروزی خوب بود و واقعا به تیم امید می داد و این امید هم واهی نبود. خدایی نقدهای منصفانه ای هم در این روزنامه دیدیم. جا دارد از شما و همه رسانه هایی که در این سال کمک حال پرسپولیس بودند تشکر کنیم.


•  کلا سال 96 را چطور دیدی؟
سال خوبی بود. البته اتفاقات بدی هم رخ داد مثل زلزله کرمانشاه و سقوط هواپیما و کشتی ساچی که همه مردم ایران را متاثر کرد اما روی هم رفته سال خوبی برای پرسپولیس و ما و هواداران بود. با قهرمانی سال را شروع کردیم و توانستیم قهرمان سوپرجام شویم و قهرمانی این فصل را هم مسجل کردیم. همه این اتفاقات برای خانواده بزرگ پرسپولیس خوشایند بود.


•  بدترین اتفاق فصل پرسپولیس؟!
در عین شایستگی به فینال لیگ قهرمانان نرسیدیم. محرومیت طارمی و البته پرسپولیس در نقل و انتقالات هم جز اتفاقات بد این فصل بود. دربی اخیر هم حقمان باخت نبود اما باختیم. شاید بهترین نتیجه برای آن بازی مساوی بود.


•  سال بعد هم با پرسپولیس هستی؟!
نمی دانم. همه چیز به نظر و صلاحدید مسوولان باشگاه بر می گردد. اگر صلاح بدانند در خدمت پرسپولیس و هواداران خواهم بود و اگر هم نه برای پرسپولیس و نفر بعدی آرزوی موفقیت دارم.


•  با بازیکنان تیم مشکلی نداشتی؟!
خدا را شکر نه. با همه ارتباط خوبی دارم و سر تمرین و بازی کنار هم هستیم. البته طبیعی است در کار مسائلی پیش بیاید اما هرگز با هم اختلاف نداشته ایم و خدای نکرده درگیر هم نشده ایم.


•  صحبتی در پایان سال نداری؟
از شما و همه رسانه ها تشکر می کنم که همواره اخبار را از مجرای درست پیگیری کردید. از همگی عذرخواهی می کنم اگر گاهی پاسخگو نبودم. من خودم را یک رسانه ای می دانم و اگر در پرسپولیس نباشم مجددا به کار رسانه باز خواهم گشت. من از اینکه گاهی جوابگو نبودم و یا کامل و دقیق پاسخگو نبودم عذر می خوام و می دانم که همه شما دوستان شرایط کار را درک می کنید. آرزو دارم در سال 97 مردم ایران زندگی خوب و آرامی داشته باشند. به خصوص هواداران پرسپولیس که همیشه در صحنه حاضر بودند و از تیم محبوبشان حمایت کردند. هواداران هم اگر جایی از من ناراحت بودند به بزرگی خودشان ببخشند. از کانون هواداران پرسپولیس هم که زحمت زیادی در این فصل کشیدند تشکر می کنم. انشاا... همگی سال خوبی داشته باشیم و پرسپولیس هم بتواند بار دیگر زمینه شادی هواداران را فراهم کند.



گفتگو از اردلان بزرگ نیا

خمارلو

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی