خمارلو: فدراسیون فوتبال قرقیزستان از میزبانی استقبال کرد/ گزارش، تصویر و فیلم زمین بازی برای برانکو ارسال شد

خمارلو: فدراسیون فوتبال قرقیزستان از میزبانی استقبال کرد/ گزارش، تصویر و فیلم زمین بازی برای برانکو ارسال شد

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: از امکانات موجود در ورزشگاه بازدید داشتیم و جلسه‌ای هم با نایب رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال قرقیزستان برگزار شد و حالا منتظر نظر آقای برانکو هستیم که تصاویر و ویدئوها برایشان ارسال شده است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، پندار خمارلو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در جریان سفر به قرقیزستان، جلسه کاری خوبی با نایب رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال این کشور داشتیم. آنها ابراز علاقه کردند که بتوانند میزبانی بازی ما را بر عهده بگیرند.

 وی افزود: از امکانات موجود، بویژه شرایط ورزشگاه مورد نظر و زمین آن بازدید داشتیم. زمین ایراداتی دارد که مدیر ورزشگاه اعلام کرد، برای رفع نواقص آن تلاش می‌کنند. بنده و آقای ترکاشوند نتیجه مشاهدات را همراه تصاویر و ویدئوهای مختلف برای باشگاه و سرمربی تیم ارسال کردیم. در این ارتباط منتظر تصمیم آقای برانکو هستیم که در جلسه‌ای با آقای طاهری موضوع را بررسی و اعلام خواهند کرد.

 گفتنی است؛ پندار خمارلو و محمد علی ترکاشوند امروز شنبه از بیشکک به تهران باز خواهند گشت.

خمارلو

قرقیزستان

میزبانی

صبا :
۲۷ خرداد ۹۶
مثل قصه اوکراینی ها نشه.انشالله خرچی خیره برا پرسپولیس پیش بیاد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی