خوردبین: در جلسه هماهنگی صحبتی درباره محدودیت حضور تماشاگران نشد

خوردبین: در جلسه هماهنگی صحبتی درباره محدودیت حضور تماشاگران نشد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد؛ در جلسه هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس – ماشین سازی، هیچ محدودیتی برای ورود تماشاگران اعم از پرسپولیسی و غیر پرسپولیسی در نظر گرفته نشده است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، محمود خوردبین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با جلسه هماهنگی بازی که شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد؛ پرسپولیس با لباس‌های قرمز و ماشین‌سازی با لباس‌های سبز بازی کنند. دروازه‌بان هم به ترتیب مشکی و طوسی می‌پوشند.

 وی همچنین در ارتباط با این مساله که احتمال حضور هواداران پرسپولیس از تبریز و شهرهای اطراف با توجه به امکان نهایی شدن قهرمانی سرخپوشان در این دیدار، ادامه داد: با توجه به ظرفیت ورزشگاه و برآوردی که از حضور تماشاگران وجود دارد، در جلسه هماهنگی هیچ صحبتی درباره اعمال محدودیت نشد و تماشاگران از هر طیفی که باشند می‌توانند برای تماشای بازی بیایند و طبعا هواداران پرسپولیس هم نباید مشکلی برای بازی داشته باشند.

خوردبین

پرسپولیس-ماشین‌سازی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی