خوردبین:مسولیت تصمیم به عهده پلیس و هیات فوتبال آبادان است

خوردبین:مسولیت تصمیم به عهده پلیس و هیات فوتبال آبادان است

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا کمیته استیناف در فاصله چند ساعت به شروع این دیدار چنین تصمیمی را اتخاذ کرد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی،محمود خوردبین درباره اعلام برگزاری دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:شب گذشته پس از رسیدن ما مقابل هتل ازدحام شدیدی شکل گرفته بود. اعضای تیم حدود 30 دقیقه به حالت حبس در اتوبوس باقی ماندند و در نهایت با همکاری نیروی انتظامی و منطقه آزاد توانستیم وارد هتل شویم.امروز در اواخر جلسه هماهنگی بازی اطلاع دادند بازی بدون تماشاگر که از قبل اطلاع رسانی شده بود با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. حتی مسئولان برگزاری این دیدار نگران شدند چرا که تمام برنامه‌های آنها بر اساس برگزاری بازی بدون تماشاگر صورت گرفته بود. 

وی ادامه داد:حتی مسئولان نیروی انتظامی به ما اعلام کردند برخی نیروهای ما در مرخصی هستند و به نظر می‌رسد این تصمیم مشکل بزرگی را ایجاد کرده است. نمی‌دانم چرا کمیته استیناف در فاصله چند ساعت به شروع این دیدار چنین تصمیمی را اتخاذ کرد. خوردبین افزود: در این شرایط تماشاگران ما که امکان حضور در ورزشگاه را نخواهد نداشت و تماشاگران صنعت نفت آبادان نیز از این تصمیم جدید خبر ندارند. کمیته استیناف نباید چنین تصمیمی را در این فاصله کوتاه می‌گرفت و اگر چنین قصدی نیز داشت باید در فاصله چند روز مانده به مسابقه اطلاع رسانی می‌کرد تا ما و مسئولان این شهر امکانات این کار را مهیا می‌کردند. من در جلسه هماهنگی به مسئولان پلیس و هیئت فوتبال استان آبادان گفتم مسئولیت برگزاری این تصمیم بر عهده خودشان است و اگر خدایی ناکرده اتفاقی بیفتد برعهده آنها است.

خوردبین

پرسپولیس-نفت آبادان

حسین یادگاری :
۱۲ فروردين ۹۶
لطفا به این موضوع بپردازین چطور امروز که روزه تعطیله و دیروز هم که جمعه بود جلسه کمیته انضباطی تشکیل شده و رأی بخشودگی طرفداران نفت اعلام شده ؟!!
باید منتظر سنگ پرانی و کشت و کشتار باشیم؟

مسخره ترین کمیته انضباطی دنیارو داریم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی