خوردبین: امروز بخش دیگری از فوتبال ایران زیر خاک رفت/ بچه‌ها برای دربی کاملا آماده‌اند

خوردبین: امروز بخش دیگری از فوتبال ایران زیر خاک رفت/ بچه‌ها برای دربی کاملا آماده‌اند

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: مثل ابراهیم آشتیانی در این فوتبال کم داشتیم ولی سرنوشت اکثریت قدیمی‌های فوتبال همین است، در حالی که امروز بخشی از فوتبال زیر خاک می‌رود.

به گزارش پیروزی‌دیلی محمود خوردبین در گفت‌وگو باسایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مثل ابراهیم آشتیانی در جمع بازیکنان تاریخ فوتبال ایران کم داشته‌ایم. این را قدیمی‌ها خوب می‌دانند. هم فوتبالیست خوبی بود، هم کاپیتان پرسپولیس شد و هم تحصیلکرده بود ولی آخرش این است که یک روز همه در امجدیه جمع بشویم، یک دور بزنیم، نماز بخوانیم و همه چیز تمام می‌شود.


وی ادامه داد: در فوتبال ما آنقدر ظرفیت ایجاد نشده که از قدیمی‌ها بیشتر و بهتر استفاده شود و هر گاه افرادی مثل همایون بهزادی و آشتیانی از میان می‌روند، در واقع بخشی از فوتبال ایران را برای همیشه زیر خاک می‌گذاریم.


سرپرست سرخپوشان در ادامه درباره شرایط تیم برای دربی خاطرنشان کرد: بچه‌ها خوب و آماده هستند. آن شرایطی که پیش آمده بود را رد کرده‌اند. به هر حال حاشیه‌ها همیشه به وجود می‌آید. در این چند وقت بد هم آوردیم و یکسری حاشیه‌ها و مشکلات پی در پی برای ما به وجود آمد، اما بزرگی پرسپولیس به این است که چنین مسائلی را از سر می‌گذراند و به حالت قبلی خودش بر می‌گردد. آن بازی رفت برابر الهلال هم واقعا یک اتفاق بود. انبوه حاشیه‌ها و مشکلات هم روی تیم تاثیر گذاشته بود ولی در بازی بعدی همه دیدند که اگر مشکلات داور نبود، الهلال حرفی برای گفتن نداشت و حداقل نتیجه این بود که با اختلاف سه گل می‌باختند. تازه داور هم با زحمت زیاد توانست آنها را نجات دهد.


خوردبین گفت: تیم ما کاملا سرحال و خوب است. بچه‌ها کاملا برای این بازی آماده‌اند. البته نگاه ما به این بازی این است که در مسیر تکرار عنوان قهرمانی به امتیازات آن نیاز داریم.

خوردبین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی