خوردبین: این وصله ها به بنگر نمی چسبد

خوردبین: این وصله ها به بنگر نمی چسبد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با دو سه برد دیگر قهرمانی مان را قطعی می کنیم.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، محمود خوردبین درباره شرایط پرسپولیس پیش از دربی اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان با انگیزه بالا تمرین می کندد و می خواهیم این روند ادامه داشته باشد تا با چند برد دیگر قهرمانی مان را قطعی کنیم. 
وی درباره این موضوع که گفته می شود بازیکنان پرسپولیس مغرور شده اند گفت: قبلا هم از این حرفها می زدند. این بچه ها جوان هستند و طبیعی هست که گاهی شادی کنند اما غروری در کار نیست و خودمان هم می دانیم که هنوز کار تمام نشده است و باید دو سه برد دیگر بیاوریم. 
خوردبین درباره آخرین وضعیت دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس گفت: احتمال اینکه آنها به دربی برسند زیاد است زیرا الان بدون درد کار می کنند و کادر پزشکی برای رساندن آنها به بازی با استقلال برنامه ویژه ای دارد. 
سرپرست سرخپوشان تهرانی در ادامه افزود: نبودن کمال در دربی اتفاق خوبی نیست و من خیلی بخاطر او ناراحت شدم اما وقتی می دانیم دست مربی مان باز است دیگر نگران نمی شویم. ما قبلا هم بدون کمال استقلال را شکست داده ایم. 
وی درباره خرید تازه پرسپولیس گفت: هنوز تمرین خاصی انجام نداده است و باید صبر کنیم. البته اقای برانکو بدون مطالعه بازیکنی را جذب نمی کند و حساب و کتابی در کار بوده است. 
خوردبین درباره انتقادات به عملکرد محسن بنگر در بازی با پرسپولیس گفت: محسن بنگر آنقدر به تیمی که در آن بازی می کند غیرت دارد که برخی وصله ها به او نمی چسبد. من او را خوب می شناسم و می دانم در هر تیمی که باشد سرش را جلوی توپ می گذارد. در بازی با ما هم اگر گل ها را ببینید متوجه می شوید که محسن روی گل ها خیلی مقصر نبود. او آدم بی تفاوتی نیست. 
وی در ادامه درباره انتقادات تبریزی ها به شوخی کردن بنگر با رضائیان و قلب نشان دادن به تماشاگران پرسپولیس افزود: چه اشکالی دارد که قلب خود را نشان دهد. محسن دوست نداشت از پرسپولیس جدا شود و این تیم را دوست داشت. روز بازی هم نسبت به هواداران تیم سابق خود ابراز احساسات کرد. تماشاگران ما هم او را دوست دارند. در صحنه مربوط به رامین رضائیان هم اتفاق خاصی نیفتاد و آنها چون با هم دوست هستند حرفی زدند و خندیدند.

بنگر

محمود خوردبین

پرسپولیس-تراکتور

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی