خوردبین: برگزاری دربی در آلمان را نباید حساس کرد/در یکی دو پست در حال مذاکره هستیم

خوردبین: برگزاری دربی در آلمان را نباید حساس کرد/در یکی دو پست در حال مذاکره هستیم

محمد خوردبین در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس گفتگوی مفصلی انجام داد.

به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از هوادار، محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس در خصوص شرایط سرخپوشان گفت: تا کنون برنامه تمرین بازیکنان انطور که می خواستیم پیش رفت و ملی پوشان امروز به ما اضافه شدند. تنها تغییری که در برنامه داشتیم سفرمان به اوکراین بود. برانکو برنامه هایش را بر اساس زمان سفرمان به اوکراین چیده بود که با تغییر این برنامه او هم باید برنامه جدیدی را برای تمرینات تا روز چهارشنبه، اعلام کند.

تاثیر اردوی اوکراین را فصل قبل دیدید

وی در خصوص اردوی تدارکاتی پرسپولیس در اوکراین و همچنین گزینه های دیگری که برای اردوی سرخ ها مطرح شده بود افزود: اوکراین واقعا شرایط خوبی دارد و در این چند سالی که ما در کشورهای دیگری مثل ترکیه و امارات اردو داشتیم هیچ کدام مثل سال قبل که به اوکراین رفته بودیم خوب نبود و از شرایط این کشور برای برپایی اردو راضی بودیم. هتل خوبی در اختیار داشتیم که نزدیک به زمین تمرین بود. همچنین زمین دیناموکیف که در آن تمرین می کردیم خوب بود، سالن بدنسازی عالی در اختیار داشتیم و از همه مهم تر اینکه در هتل غذای ایرانی سرو می شد که بازیکنان مشکلی نداشتند. تاثیر این اردوی خوب را در طول فصل گذشته دیدیم.

برگزاری دربی در آلمان را نباید حساس کرد

سرپرست پرسپولیس در خصوص بازی دربی در آلمان و اینکه آیا برگزاری این بازی در شرایطی که پرسپولیسی ها تنها یک هفته است که تمرینات خود را آغاز کرده اند درست است یا نه ادامه داد : شرایط هر دو تیم نسبتاً مثل هم هست. ضمن اینکه ما در فصل نقل و انتقالات ریزش کمتری داشتیم و این به ما کمک می کند. ضمن اینکه این بازی تمرینی خوبی برای ما خواهد بود. از طرفی ایرانیان خارج از کشور هم یک بار می توانند دربی را از نزدیک ببینند. این یک بازی دوستانه است و می تواند خوب باشد، بازی رسمی نیست که حساسیت داشته باشد از این رو می تواند مفید واقع شود. ضمن اینکه حتما برانکو تمام جوانب و شرایط را در نظر گرفته است که رای به انجام این بازی داده است

دنبال بمب ترکاندن نبودیم

خوردبین در خصوص نفرات جذب شده برای پرسپولیس در نقل وانتقالات گفت: در پست هایی که نیاز داشتیم بازیکن گرفتیم و دنبال بمب ترکاندن نبودیم. هر جا که احساس نیاز کردیم در همان پست بازیکن گرفتیم حتی از لیگ دسته اول یا از تیم های پایه توانستیم بازیکن بگیریم. خودتان هم دیدید برانکو در این چند سال نشان داده که توانایی این را دارد که از بازیکنان کم نام و نشان بازیکن بزرگ بسازد. خدا را شکر امسال نسبت به فصل قبل نیمکت پربار تری داریم و این برای ما خیلی خوب است

در یکی دو پست در حال مذاکره هستیم

وی در پاسخ به این سوال که در چه پست هایی احساس نیاز می کنید و باید بازیکن جذب کنید، تصریح کرد: این را برانکو باید بگوید اما با این حال با توجه به بازیکنانی که جذب کردیم باید بگویم شرایطمان خیلی بهتر از فصل قبل شد و پست هایی که فصل قبل خالی داشتیم پر شد. در یکی دو پست در حال مذاکره و رایزنی هستیم تا بازیکن مورد نظر را جذب کنیم مثل بشار رسن. اما از همه مهمتر این است که هواداران و برانکو آرامش داشته باشند و سرمربی تیم در طول فصل دستش باز باشد که خدا را شکر این مسئله امسال اتفاق افتاده و با نیروهایی که جذب کردیم خیال هواداران و کادر فنی راحت است.

ثبات در پرسپولیس کمک می کند در کورس باشیم

سرپرست پرسپولیس در خصوص این موضوع که پرسپولیس دو فصل متوالی است که در کورس قرار دارد و جز تیمهای مدعی است آیا فصل بعد هم این موضوع تکرار خواهد شد افزود: چیزی که خیال ما را راحت می کند این است که ما خیلی خوب تمرین می کنیم و از همه مهمتر نفرات اصلی تیم را حفظ کرده ایم. پرسپولیس حدود ۹۰ درصد ترکیبش را حفظ کرده و این به ما کمک می کند که فصل آینده هم در کورس قهرمانی و مدعی باشیم. مهمترین مسئله ثبات است که پرسپولیس از مدیریت گرفته تا کادر فنی و بازیکنان از آن برخوردار است و همین کمک کرده که همه بسیار راحت در کنار هم کار کنند. من مطمئنم که پرسپولیس از همان هفته اول در کورس خواهد بود و مدعی است.

هواداران می دانند برانکو مربی بزرگی است

وی درباره عکس العمل هواداران پرسپولیس نسبت به نقل وانتقالات این فصل و اینکه آنها هیچ حساسیتی نسبت به جذب بازیکنان بزرگ از سوی استقلال نداشته و ادعا می کنند تا وقتی برانکو را دارند خیالشان راحت است گفت: حالا دیگر همه می دانند که برانکو چه مربی بزرگی است و مطمئنند که او بازیکنان را خوب می شناسد و اگر بازیکنی را مستعد ببیند حتما به او کمک می کند تا سطح فنی اورا بالا ببرد. او مربی نیست که از بازیکنی به ناحق استفاده نکند. یکی از خصایص اخلاقی او این است که هر بازیکنی که در تمرین خوب باشد برای ترکیب انتخاب می کند. این فاکتوری است که به بازیکنان هر هفته انگیزه می دهد که بهتر باشند تا انتخاب شوند. برانکو هر هفته ترکیبش را بر اساس تمرین هفته ای که پشت سر گذاشته شد انتخاب می کند. این موضوع حتی به بازیکنان تازه وارد و جوان هم انگیزه زیادی می دهد که نمونه آنها را داشتیم در تیم مثل انصاری ، ربیع خواه و .. که امدند و خوب تمرین کردند و فیکس شدند.

نیمکت خوب پرسپولیس به برانکو کمک می کند

خوردبین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این فصل منتهی به جام جهانی خواهد بود و تورنمنت های زیادی برگزار خواهد شد آیا این به پرسپولیس که باید در لیگ قهرمانان بازی های مهمی انجام دهد ضربه نمی زند گفت: وقتی نیمکت تیم خوب باشد و مربی خیالش راحت باشد می تواند به بازیکنان خسته اش استراحت بدهد و مشکلی هم پیش نمی آید. خوشبختانه ما امسال این پتانسیل را داریم و نفرات خوبی جذب کردیم که حضورشان روی نمیکت می تواند یک نیمکت قوی را برای پرسپولیس رقم بزند.

دست برانکو برای کسی رو نمی شود

وی در واکنش به سوالی در خصوص اینکه گفته می شود برانکو دستش برای حریفان پرسپولیس رو شده و این برای پرسپولیس مشکل ساز نخواهد شد ادامه داد: نه اصلا چنین نیست. مربیانی هستند در تیم های خودشان مثلا آرسنال منچستر و ... سالها حضور داشته اند و هرگز چنین مشکلی برای آنها پیش نیامده است. برانکو مربی به روزی است، فصل قبل هم اگر د رمقطعی پرسپولیس افت داشت به خاطر فشار بازی ها بوده است نه ضعف مربیگری. برانکو از نظر تکنیکی، تاکتیکی و بازی خوانی یک سر و گردن از بسیاری از مربیان حال حاضر لیگ بالاتر است و من اصلا چنین چیزی را قبول ندارم که دستش برای دیگران رو شده است.

ثبات مالی در روند رو به رشد ما موثر بود

سرپرست باتجربه سرخ ها درباره ثبات مالی پرسپولیس در یکی دو سال اخیر و رابطه این موضوع با موفقیت پرسپولیس در این سالها افزود: در این یکی دوسال به جز یکی دو مورد مشکل مالی نداشتیم که در این یکی دو مورد هم اسپانسر در برهه ای دچار مشکلاتی شده بود که باشگاه آن را حل کرد. به هر حال این ثبات مالی خود را در روند رو به رشد پرسپولیس به خوبی نشان داد و من معتقدم که واقعا تاثیرگذار بود.

بازیکنانی داریم که با غیرت بازی می کنند

خوردبین در پایان در خصوص دیدار مهم پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اسیا و شرایط بسیار خوبی که حریف پرسپولیس دارد و باشگاه الاهلی دست این تیم را برای جذب بازیکنان خارجی باز گذاشته است اما پرسپولیس به خاطر بدهی به بازیکنان با سازمان لیگ هم در گیر است گفت: مطمئناً کار بسیار سختی در پیش داریم نباید خودمان را در مقایسه با امکانات آنها گول بزنیم اما ما بازیکنان بومی و باغیرت داریم که پول های میلیاردی نمی گیرند اما با غیرت و تعصب برای فوتبال کشورشان می جنگند. آنها از نظر امکانات از ما خیلی بالاتر هستند اما از نظر فنی از ما چیزی بیشتر ندارند.

 

خوردبین

دربی آلمان

با افتخار پرسپولیسی‌ام :
۷ تیر ۹۶
دیگر یاد گرفته‌ایم بعضی حرف‌های محمودخان را برعکس بخوانیم:

دربی آلمان حساس هست.


آقایان باشگاه. دربی بازی کاملا خاصی است. این کار شما به اندازه‌ی شام قبل از دربی فصل گذشته اشتباه است. من درک می‌کنم که خواست اسپانسر است، اما شما باید یا توجیه‌اش کنید، یا الزام.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی