خوردبین:حرمت فوتبال را به گند کشیدند/ اگر الهلال را ببریم حتما به فینال آسیا می رویم

خوردبین:حرمت فوتبال را به گند کشیدند/ اگر الهلال را ببریم حتما به فینال آسیا می رویم

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: اگر الهلال را ببریم حتما به فینال آسیا می رویم.
به گزارش سایت پیروزی دیلی،محمود خوردبین درباره اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس و ماشین سازی اظهار داشت: پشت دست من ضرب دیده است چیزی به سمت من پرتاب کردند و زدند وقتی در پایان نیمه اول به رختکن می رفتم متوجه شدم. وی ادامه داد:خوشحالم از اینکه قهرمان شدیم. فکر نمی کنم مردم تبریز بوده باشند کسانی که فحاشی کردند و به هادی نوروزی توهین کردند. کار خیلی بدی بود و حرمت فوتبال و زمین ورزش را با این کار به گند کشیدند. 

سرپرست پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در آسیا بیان داشت: اگر الهلال را ببریم حتما به فینال آسیا می رویم. خوردبین درباره ناراحتی هواداران ماشین سازی از خوشحالی پرسپولیسی ها گفت:از دست بازیکنان ما در رفت که خوشحالی نکنند از همین جا تسلیت می گوییم به مردم آذربایجان به خاطر حادثه سیلی که اتفاق افتاد. 

وی درباره اینکه ظاهرا برانکو از پنالتی زدن طارمی ناراحت بود بیان داشت:بچه ها پنالتی را دادند طارمی زد و مشکلی به وجود نیامد و برانکو هم راضی بود.

خوردبین

پرسپولیس-ماشین‌سازی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی