خوردبین: در مناظره دیشب حق با ملکی بود

خوردبین: در مناظره دیشب حق با ملکی بود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در جریان حواشی به وجود آمده درست می‌گوید.

به گزارش پیروزی دیلی، محمود خوردبین در حاشیه جشن تولد علی پروین درباره حواشی استقلال و افشاگری اعضای این باشگاه علیه هم در برنامه نود اظهار کرد: مردم فهمیدند چه کسی حرف راست می‌زند و چه کسی اینطور نمی‌گوید؛ چون خودم حرف‌هایم را رُک می‌زنم این کار جالب بود که مشخص شود چه کسی درست می‌گوید؛ در جریان کارشان نبودم ولی به نظرم حاج‌ملکی درست حرف می‌زد.


وی در خصوص دیدار با الهلال عربستان اظهار کرد: امیدوارم این بازی را هم ببریم و به فینال لیگ قهرمانان برسیم؛ الهلال تیم بسیار قدرتمندی است و فوتبال خوبی بازی می‌کند؛ کار ما سخت است ولی امیدوار به پیروزی هستیم.


سرپرست پرسپولیس پیرامون حواشی به وجود آمده در بلیت فروشی دیدار اخیرشان مقابل پیکان ابراز کرد: بازی برای تیم است و بلیت فروشی باید برای باشگاه باشد؛ افراد نباید کارهای دیگری این وسط داشته باشند؛ پول‌های بی‌خودی که از این وسط بردند باید از آنها گرفته شود؛ آقای طاهری در مورد درصد اختصاصی به شرکت برهان مبین باید صحبت کنند ولی شخصا با هیچ چیز موافق نیستم چون به کسی ربطی ندارد و بلیت فروشی باید برای ما باشد.

خوردبین در خصوص وضعیت میزبانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فعلا مسقط میزبان بازی ما است ولی به دنبال این هستم مسابقه در دبی برگزار شود؛ اماراتی‌ها فعلا جواب ما را نداده‌اند.

خوردبین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی