خوردبین: یکی طارمی می‌زند، یکی هم وحید امیری!

خوردبین: یکی طارمی می‌زند، یکی هم وحید امیری!

امشب ساعت 20:30 پرسپولیس تهران در یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل خود و در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.
به گزارش پیروزی دیلی، گذر از این مرحله به معنای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. در همین راستا شنیدن تازه‌ترین حرف‌های محمود خوردبین خالی از لطف نیست. 

* اوضاع و احوال تیم در عمان چطور است؟ 

خدا را شکر همه چیز خوب است. بچه‌ها به خوبی به حساسیت این مسابقه واقف هستند و می‌دانند برد در بازی رفت خیلی حائز اهمیت است. 

* بازی برگشت در امارات باید به میدان بروید و... 

دقیقاً به همین دلیل گفتم که بچه‌ها می‌خواهند در دیدار رفت کار را تمام کنند. ما می‌دانیم ممکن است شرایط بازی در امارات به نفع پرسپولیس نباشد و ان‌شاءا... بار خودمان را در دیدار رفت خواهیم بست. 

* وضعیت هتل، شهر مسقط و ورزشگاه سلطان قابوس چطور است؟ 

خدا را شکر هتل محل اقامت و سایر مسائل همه خوب است. از طرفی دیگر ما در ورزشگاه سلطان قابوس سابقه بازی داریم و بچه‌ها راحت‌تر می‌توانند کار کنند. این اعتقاد من است. 

* حریف سعودی هم چند بازیکن خوب خریداری کرده است.

 کادر فنی، آنالیزورها و برانکو به خوبی حریف را آنالیز کرده و شناخت کافی از الاهلی عربستان دارند. فراموش نکنید ما هم پرسپولیس هستیم و قهرمان ایران. 

* با توجه به تجربه‌ای که دارید فکر می‌کنید نتیجه بازی چه شود؟

 با اختلاف ۲ گل برنده می‌شویم!

 * پیش‌بینی می‌کنید چه کسانی گلزنان ما در این بازی باشند؟

 هرکس بزند فرق نمی‌کند. مهم صعود پرسپولیس به مرحله بعدی است و ان‌شاءا... اگر با اختلاف ۲ گل در بازی رفت برنده شویم در امارات و دیدار برگشت با خیال راحت‌تر به میدان خواهیم رفت. 

* جواب سؤال ما را ندادید؟

 بنویسید یکی را مهدی طارمی می‌زند و دیگری را وحید امیری. 

* خاطرمان هست قبل از بازی با الهلال عربستان در عمان از شما سؤال کردیم چه کسی گل می‌زند که پیش‌بینی جالبی کردید. یادتان می‌آید؟

 بله، گفتم محسن (مسلمان) گل می‌زند و همان‌طور هم شد. مسلمان گل خوشگلی زد.

 * این دفعه محسن شانسی برای گل زدن ندارد؟ 

گل هم نزند، پاس گل روی شاخش است. به هر حال ما روی توانایی مسلمان در ارسال‌ها، بازیسازی و گلسازی حساب بازی کردیم.

 * حریف هم عمر السوما را دارد که مهاجم خطرناکی است

ما هم طارمی، علیپور و منشا را داریم. همین‌طور وحید امیری و فرشا احمدزاده که این روزها فوق‌العاده آماده است. پرسپولیس امروز به آن درجه از اعتماد به نفس رسیده است که به اسامی نفرات حریف نگاه نمی‌کند و ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و برای برد به میدان خواهیم رفت. 

* پرسپولیس در عین حال توقعات را هم بالا برده است. همه انتظار دارند الاهلی را ببرید و در نهایت به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسید.

 قبول دارم ولی این هم به نفع ماست. بچه‌ها انگیزه دارند چون می‌دانند دعای ملت ایران پشت سر آنهاست و همه انتظار برد دارند. ما نماینده ایران هستیم و... 

* یک سؤال ویژه داریم؛ مهم‌ترین ویژگی‌ برانکو سرمربی پرسپولیس چیست؟

برانکو یک مربی جنتلمن و به شدت فنی است که آرامش خاصی دارد و این آرامش را به تیم تزریق می‌کند. من واقعاً لذت می‌برم وقتی می‌بینم این مربی حرفه‌ای در تقابل با مسائل و قبل از مسابقات مهم آرامش دارد و به راحتی تیمش را هدایت می‌کند.

 *آیا او می‌تواند پس از سال‌ها ما را قهرمان آسیا کند؟

 مطمئن باشید هدف خود برانکو همین است که با پرسپولیس قهرمان آسیا شود و شما هم دعا کنید.

خوردبین

پرسپولیس-الاهلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی