خوشرو: داور بازی داربی قضاوت رضایت‌بخشی داشت/ اعلام پنالتی صحیح بود

خوشرو: داور بازی داربی قضاوت رضایت‌بخشی داشت/ اعلام پنالتی صحیح بود

یک کارشناس داوری گفت: داور داربی قضاوت رضایت‌بخشی داشت.
به گزارش پیروزی دیلی، جعفر خوشرو در مورد قضاوت داور دیدار امروز داربی پایتخت، گفت: موقعیت دو تیم در جدول و شرایط استادیوم موجب شد که داور قضاوت سختی را پیش‌رو داشته باشد. داور نسبت به بازی اول داربی‌اش قضاوت ‌رضایت‌بخشی داشت. 

 او ادامه داد: از دقیقه ۷۰ به بعد تمرکز تیم داوری از بین رفته بود. بازیکن‌ها اعتراض می‌کردند که البته اعتراض‌شان هم به‌جا بود. این اعتراض‌ها موجب از بین رفتن تمرکز داور شد. 

 این کارشناس داوری گفت: بعد از پنالتی تیم پرسپولیس، داریوش شجاعیان به شدت به داور اعتراض می‌کرد اما داور در همان زمان او را جریمه نکرد و در دقایق پایانی بازی به او کارت زرد نشان داد. این کارشناس داوری فوتبال پیش از این به ایسنا گفت که تصمیم داور برای اعلام پنالتی و دادن کارت زرد به چشمی، کاملا صحیح بود. 

 جعفر خوشرو درباره درست بودن پنالتی، گفت: پنالتی ۱۰۰ درصد درست بود. هم‌چنین کارت زردی که روزبه چشمی در این صحنه دریافت کرد، طبق قوانین جدید داوری، کاملا صحیح بود. 

 او ادامه داد: اگر این خطا پشت محوطه جریمه رخ می داد، داور باید بازیکن خاطی را اخراج می‌کرد.

خوشرو

داوری

دربی85

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی