خوشرو: یک پنالتی ایران گرفته نشد/ طارمی نباید کارت زرد می‌گرفت

خوشرو: یک پنالتی ایران گرفته نشد/ طارمی نباید کارت زرد می‌گرفت

کارشناس داوری می‌گوید داور ژاپنی در سطح دیدار ایران و سوریه نبود.

به گزارش پیروزی دیلی، دیدار تیم‌های ایران و سوریه در چارچوب آخرین دیدار از مرحله نهایی از انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

جعفر خوشرو در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد داور ژاپنی این دیدار اظهار کرد: داور ژاپنی اصلا عملکرد خوبی نداشت. کی‌روش در دقایق پایانی دیدار روی صحنه‌ای که حاج‌صفی متوقف شد به درستی اعتراض می‌کرد چون داور باید به بازیکن سوریه کارت زرد می‌داد. داور ژاپنی نمی‌توانست بازی را کنترل کند و به همین دلیل خطاهای زیادی رخ می داد.

او افزود: متاسفانه کادر فنی سوریه تا داخل زمین آمده بودند و باید کمک داور و داور چهارم آنها را کنترل می‌کردند که نتوانستند این وظیفه‌شان را انجام دهند و بازی به هرج و مرج کشیده شد.

این کارشناس داوری با بیان اینکه داوری در سطح این دیدار نبود، گفت: صحنه‌ای که داور در محوطه جریمه سوریه به طارمی کارت زرد نشان داد تصمیم اشتباه داور بود چون طارمی به صورت بازیکن سوریه نزد. این درگیری یک درگیری عادی بود و پس از دخالت بازیکن سوریه رخ داد.

خوشرو در پایان درباره صحنه ای که مهدی طارمی در ابتدای نیمه دوم در داخل محوطه جریمه سرنگون شد، گفت: این صحنه صددرصد پنالتی بود و داور به اشتباه رای به ادامه بازی داد.

ایران-سوریه

کارشناسی داوری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی