خیابانی: "تبریز وطن اصلی من است"/خیابانی گزارشگر دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی می شود؟

خیابانی: "تبریز وطن اصلی من است"/خیابانی گزارشگر دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی می شود؟

برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند که جواد خیابانی به عنوان گزارشگر دیدار پرسپولیس-تراکتورسازی انتخاب شده است.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند که جواد خیابانی به عنوان گزارشگر دیدار پرسپولیس-تراکتورسازی انتخاب شده است. 

 در زیر مصاحبه ای از جواد خیابانی را می خوانید که گفته:"تبریز وطن اصلی من است و می‌ خواهم در تبریز بمانم" 

 جواد خیابانی که هفته گذشته در بیمارستان بین‌المللی تبریز به صورت لاپاروسکوپی مورد عمل داخلی قرار گرفته تا برای جراحی ستون فقراتش آماده ‌شود، از این بیمارستان مرخص شد. به گزارش فارس گزارشگر و مجری شبکه سه در مورد عمل خودگفت: آقای دکتر دبیری که خود متخصص عالی پزشکی هسته‌ای هستند نهایت لطف را داشته و شرایط عمل من در بیمارستان بین‌المللی تبریز که از بهترین بیمارستان‌های ایران است را به رایگان فراهم کرده و آقای دکتر طاها عنبرا از بهترین جراحان لاپاروسکوپی اسلیو، زحمت عمل را متقبل شده و جای دارد از این دو عزیز و سایر کادر و پرستاران بیمارستان بین‌المللی تبریز نهایت تشکر و قدردانی را بنمایم. تا روز یکشنبه در تبریز هستم و با افتخار اجرای مراسمی را که باشگاه دبیری در تجلیل از ورزشکاران افتخارآفرین آذربایجانی در رقابت‌های پارالمپیک ترتیب داده است، برعهده خواهم داشت و سپس به کرج و تهران برخواهم گشت، من از پدر و مادری تبریزی متولد شده‌ام و خودم متولد شهر کرج هستم، اما اصالتم آذری بوده و تمام اقوام مادری من‌ در یکی از روستاهای اطراف تبریز به نام حاج آقا هستند، لذا تبریز وطن اصلی من است ‌و اصلیت خود را افتخارم می‌دانم ‌و با وجود اینکه محدودیت‌هایی برای پیشرفت در این شهر و سایر شهرهای ایران وجود دارد، دوست دارم در تبریز زندگی کنم، زیرا مردمانی بزرگ و نجیب داشته و دارد.


 آیا این شایعه تحقق پیدا خواهد کرد؟!

خیابانی

پرسپولیس-تراکتور

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی