خیال راحت برانکو؛ کریمی جشن پرسپولیس را خراب نمی‌کند

خیال راحت برانکو؛ کریمی جشن پرسپولیس را خراب نمی‌کند

 آمار تیم‌ علی کریمی در خارج از رشت، پرسپولیسی‌ها را برای باشکوه‌تر شدن جشن قهرمانی امیدوار می‌کند.

به گزارش پیروزی دیلی، فقط یک برد در پنج مسابقه نتیجه‌ای نیست که پرسپولیسی‌ها با برانکو به آن عادت داشته باشند. پرسپولیس به جز تک بردی که مقابل پدیده در این پنج بازی به دست آورد، در همه چهار مسابقه دیگرش گل هم خورد. اتفاقاتی که هواداران این تیم را برای جشن قهرمانی نگران کرده است. پرسپولیس خاطرش از بابت بالای سر بردن جام راحت شده، ولی هنوز مشخص نیست که با چه نتیجه‌ای به سراغ جام می‌روند. اگر نتیجه چیزی جز پیروزی باشد، قطعا از لذت قهرمانی کم خواهد شد. ولی از شانس خوب پرسپولیس، این تیم باید مقابل سپیدرودی قرار بگیرد که در بازی‌های خارج از خانه خطری برای حریفان‌اش ایجاد نمی‌کند.

علی کریمی در دوازده هفته‌ای که به سپیدرود رفته ۱۵ امتیاز جمع کرده است. تعداد امتیازی که ۱۴ تا از آن‌ها در رشت کسب شده است. تیم کریمی فقط یک امتیاز در بازی‌های خارج از خانه‌اش گرفته و در سایر مسابقات، بازنده‌ مطلق بوده است. سپیدرود از زمان حضور کریمی، خارج از رشت حتی گل هم نزده است. آمارهایی که پرسپولیس و برانکو را برای رویایی‌تر شدن روز قهرمانی امیدوار می‌کند. سپیدرود ضعیف‌ترین مهمان لیگ است و پرسپولیس هم در جدول میزبانی‌های لیگ در صدر حضور دارد. 


برانکو

پرسپولیس

کریمی

محمد :
۶ ارديبهشت ۹۷
پرسپولیس تو بازیای خانگی صدرنشین نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی