خیریت حذف پرسپولیس؛ فرار از فشار کمرشکن

خیریت حذف پرسپولیس؛ فرار از فشار کمرشکن

حذف پرسپولیس از جام حذفی در نگاه اول اتفاقی شوکه‎کننده برای این تیم و هوادارانش است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، آنها روی این جام حساب کرده بودند و برانکو هم از هدف کسب 4 جام برای تیمش در پایان فصل حرف زده بود. اما این اتفاق نیفتاد و حالا پرسپولیس در ادامه باید روی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کند. با این حال، حذف از جام حذفی شاید خیریتی هم در خود داشته باشد.


نیم‎فصل دوم لیگ برتر برای پرسپولیس از روز یک‎شنبه آغاز خواهد شد و برنامه بازی‌های این تیم به تدریج فشرده‎تر می‎شود. سرخ‎ها ملی‎پوشانی تاثیرگذار هم در ترکیب خود دارند و البته اردوهای تیم ملی هم در راه است. در این شرایط ادامه حضور در جام حذفی می‎توانست فشار بیشتری را بر پرسپولیس و بازیکنانش وارد کند و حتی بر بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر هم تاثیر منفی بگذارد. اما حالا برانکو و شاگردانش می‎توانند روی لیگ برتر و آسیا تمرکز کنند و از عوارض فشار زیادی که استقلال را آزار خواهد داد در امان بمانند. البته شاید کسب جام حذفی به تحمل چنین فشاری می‎ارزید اما شاید گذشت زمان نشان دهد که حذف از جام حذفی آن چنان هم به نظر می‎رسد برای پرسپولیس فاجعه‎بار نخواهد بود.

جام حذفی

صبا :
۲۹ آذر ۹۶
با این داوری های افتضاح و مستر فتاحی ها و بدخواهان پرسپولیس مگه میشه دل خوش بود.خدایا مراقب پرسپولیس من باش.توکلت علی الله.
دکتر نصیر :
۲۸ آذر ۹۶
پرسپولیس در 3 پست نسبت به پارسال کاملا تضعیف شده که اگر برای تقویت اونها فکری نشه قطعا در آسیا جلوی السد و النصر هم دچار مشکل می شیم یکی پست سروش و یه هافبک تکنیکی که گره بازیهایی که تیم ها وسط رو می بندن بشکنه دوم پست رامین متاسفانه جناب ماهینی فقط اوت دستی های خطرناکی داره و اصلا فرار و نفوذ خطرناکی نداره  و بال راست رو کامل از دست دادیم یکی هم یه هافبک دفاعی فیزیکی قد بلند که ضعف ربیع خواه و کمال رو در ناتوانی در زدن توپ های اول هوایی پشت دفاع یا سانترها و کرنرها  رو برطرف کنه ....خرید اشکان دژاگه تا حد زیادی خلا سمت راست و وسط رامین و سروش رو برطرف می کنه اصولا یه هافبک فیزیکی بهتر از دو هافبک دفاعی هست  همینطور برای دفاع هم باید فکری بشه اگر سید جلال خدای نکرده نباشه سال دیگه دچار یه بحران می شیم در دفاع....پست دروازه هم سال آینده با رفتن بیرانوند باید ترمیم بشه ایشون حتی یک سیو فوق العاده و سوپر واکنش در بازیها نداره برعکس اکثر دروازه بانان لیگ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی