داستان جالب استقبال دایی از اینفانتینو/ رفتار حرفه‌ای آقای ستاره

داستان جالب استقبال دایی از اینفانتینو/ رفتار حرفه‌ای آقای ستاره

اسطوره فوتبال کشورمان در مراسم استقبال از رئیس فیفا رفتاری جالب انجام داد.
به گزارش پیروزی دیلی، چهارشنبه شب بود که جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به همراه مارکو فان‌باستن اسطوره فوتبال جهان به تهران آمدند تا تماشاگر دربی 86 پایتخت باشند. در مراسم استقبال از اینفانتینو چهره‌هایی مانند مهدی تاج و علی دایی حضور داشتند. 

 اینفانتینو در شرایطی وارد تهران شد که پروازش 4 ساعت تاخیر داشت. در این بین و در مراسم استقبال از اینفانتینو اتفاقی جالب رخ داد که شنیدنش خالی از لطف نیست. 

 ماجرا از این قرار است که در زمان ورود اینفانتینو، دایی دو بار به فرودگاه آمد.

 بار اول وقتی دایی به فرودگاه رسید متوجه شد که پرواز رئیس فیفا با تاخیر انجام می‌شود و به خاطر همین فرودگاه را ترک کرد. در مرتبه دوم دایی بازهم به فرودگاه آمد و حتی با اینفانتینو تا هتل و اتاقش هم بود. این رفتار دایی با تمجید اینفانتینو همراه شد و رئیس فیفا دایی را قهرمان واقعی و شناسنامه فوتبال ایران معرفی کرد. 

 نکته جالب اینجا بود که وقتی از دایی پرسیده شد چرا برای استقبال از اینفانتینو دوباره به فرودگاه امام خمینی (ره) آمده گفت: پای اسم ایران در میان بوده است.

 مسلما رفتار حرفه‌ای دایی به عنوان یک ایرانی با اینفانتینو در ذهن رئیس فیفا باقی می‌ماند و او از این به بعد ایرانی‌ها را به مهمان نوازی و حرفه‌ای‌گری خواهد شناخت.

اینفانتینو

علی دایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی