اتفاق نظر کارشناسان داوری بر سر اشتباه به ضرر پرسپولیس

اتفاق نظر کارشناسان داوری بر سر اشتباه به ضرر پرسپولیس

گل ها درست بود، بازیکن تراکتور باید اخراج می‌شد.

اینکه اشتباهات سهوی داوری ، سهوا به زیان پرسپولیس تمام شود، یک امر عادی در فوتبال ایران است که دیگر به آن عادت کرده ایم، اما گاهی این اشتباهات سهوی به شکلی روی می‌دهد که اصلا قابل هضم نیست. به عنوان مثال می‌توان به روزی اشاره کرد که محسن قهرمانی در یک دربی فقط پرسپولیس را از سه پنالتی محروم کرد. یا مثلا می‌شود به روزی اشاره کرد که داور دربی برای ندیدن سهوی خطای خاصش بازیکن استقلال در محوطه جریمه از پیراهن پاره شده محسن بنگر گذشت!

الان هم در چنین شرایطی قرار دارد. با اینکه اشتباهات داوری سهوی است، اما به شکل عجیبی در هر پنج بازی نیم فصل دوم داوران به ضرر ما اشتباه کرده اند. داوران دیروز به اتفاق آرا بر این باور بودند که گل های پرسپولیس درست بود و تصمیم داور در عدم اخراج بازیکت تراکتورسازی در نیمه اول نادرست بود.

دزفولی: گل ها درست بود، عدم اخراج بازیکن تراکتورسازی غلط

هادی دزفولی در این باره می‌گوید: گل های پرسپولیس در این بازی درست بود. گل اول هم که مورد بحث بود با توجه به تصویر تلویزین مشکلی نداشت. اشتباه داور در این بازی به عدم اخراج هادی محمدی مربوط می‌شد که در دقیقه 42 بازی خطای خطرناکی روی سروش رفیعی مرتکب می‌شد و باید مستقیم اخراج می‌شد، ضمن اینکه یکی دو بازیکن تراکتور در همین نیمه باید کارت زرد می‌گرفتند.

مظفری زاده: آفساید بر علیه پرسپولیس و ده نفره نشدن تراکتور اشتباه بود

و اما سعید مظفری زاده می‌گوید: اعتراض تراکتورسازی به گل اول جایز نبود چون گل پرسپولیس کاملا درست بود. بیژن حیدری که در دقیقه 27 اخطار نادرستی به هادی محمدی داد باید در دقیقه 42 بازی این بازیکن را به خاطر حطای روی سروش رفیعی اخراج می‌کرد. در دقیقه 54 بازی هم حمله به پرسپولیس و تک تک شدن مهاجم پرسپولیس با دروزاه بان به اشتباه و به زیان پرسپولیس آفساید اعلام شد. وی همچنین اخراج کمال کامیابی نیا را درست با این توضیح که اگر وی درست عمل می‌کرد. هافبک پرسپولیس فقط یک کارت قرمز می‌گرفت و به جای دو بازی، فقط از یک بازی محروم می‌شد.

رودنیل: بازیکن تراکتور باید اخراج می‌شد

و اما نوذر رودنیل هم با درست توصیف کردن گل اول پرسپولیس که مورد اعتراض تراکتورسازان بود، خطای هادی محمدی در نیمه اول را به خاطر به خطر انداختن جان بازیکن مقابل، مستحق کارت قرمز مستقیم دانست. وی در همین نیمه سعید آقایی را به خاطر خطا روی رضاییان مستحق دریافت کارت زرد توصیف کرد.

 

آنالیز داوری

اشتباهات داوری

پرسپولیس-تراکتور

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی