داوری رفت و برگشت علیه پرسپولیس؛ مشت اول!

داوری رفت و برگشت علیه پرسپولیس؛ مشت اول!

داور دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس و الهلال، نقش پررنگی در صعود این تیم عربستانی به فینال داشت.

به گزارش پیروزی‌دیلی، ۵ گل عمر خربین در دو بازی رفت و برگشت، رویای صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را بر باد داد. خربین در بازی رفت، هت‌تریک کرد و در بازی برگشت، هر دو گل تیمش را وارد دروازه پرسپولیس کرد. دو گل از گل‌های خربین در این دو بازی که مهمترین گل‌های او بودند، به لطف اشتباه داور بدست آمد.


بازی رفت، زمانی که بازی با نتیجه بدون گل دنبال می‌شد خربین در موقعیت آفساید به پرسپولیس گل زد و داور با اشتباه کمکش آن را پذیرفت. گلی که باعث شد پرسپولیس برای زدن گل شکل بازی‌اش را عوض کند و در ادامه، گل‌های بیشتری هم وارد دروازه این تیم شد. بازی برگشت، گل منشا پرسپولیسی‌ها را برای رسیدن به فینال امیدوار کرد و این بار داور خطای بیرون محوطه جریمه را برای الهلال پنالتی گرفت و امیدهای پرسپولیس را ناامید کرد. پرسپولیس تا قبل از گل الهلال، با روحیه بود و نمایش خوبی داشت.


ضعف‌های پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت با الهلال، انکار ناپذیر بود اما مشت اول الهلال در هر دو بازی، به لطف داوران مسابقه زده شد. اشتباهاتی عمدی یا سهوی، که حتی بیشتر از نبود ستاره‌های مصدوم و محروم برانکو را عصبانی کرد و او را تا مرز اخراج از کنار زمین پیش برد.


                                      

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس-الهلال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی