داور بازی پرسپولیس چهار جلسه محروم می شود

داور بازی پرسپولیس چهار جلسه محروم می شود

منابع خبری نزدیک به کمیته داوران فدراسیون فوتبال از محرومیت سنگین احمد صالحی از حضور در مسابقات لیگ برتر خبر دادند.


به گزارش خبرنگار سایت پیروزی دیلی، در پی اشتباهات تاثیرگذار احمد صالحی در دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد و  تائید کارشناسان  داوری بر اشتباهات فاحش این داور، مسوولان کمیته داوران در نظر دارند با  این داور برخورد کرده و وی را جریمه کنند.

گفته می شود احمد صالحی چند هفته ای را دور از قضاوت خواهد بود و محرومیتی 4 جلسه ای برای این داور در نظر گرفته شده است.البته محرومیت این داور بر اساس آئین نامه این کمیته به صورت رسمی اعلام نخواهد شد اما با تائید کمیته داوران احمد صالحی به مدت چهار هفته محروم خواهد بود.

گفتنی است احمد صالحی در بازی هفته هجدهم و دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد چند اشتباه فاحش داشت و دو ضربه پنالتی به سود پرسپولیس را نادیده گرفت و در اقدامی عجیب بازیکن گسترش فولاد را که دو بار کارت زرد گرفت اخراج نکرد. صالحی در دقیقه 36 به ابراهیم زاده کارت زرد داد و در دقیقه 81 اخطار دوم را به این بازیکن داد، اما او را زمین مسابقه اخراج نکرد!

صالحی فصل گذشته هم از جمله داوران پر اشتباه لیگ بود. او همان داور معروفی است که فصل گذشته برخورد توپ به  سر رضاییان را هند و با گرفتن پنالتی یک عجیب به ضرر سرخها در بازی مقابل سایپا جنجال ساز شد. او به دلیل قضاوت ضعیفش در این بازی 4 جلسه محروم گردید.این داور همچنین یکبار نیز به دلیل اشتباهاتی که به سود استقلال داشت از قضاوت محروم شده بود.

 


سیامک :
۵ بهمن ۹۵
مطمئناداوری که چندین اشتباه دریک بازی به ضررپرسپولیس دارد،پیه محروم شدن رابه تن خودش مالیده است،چراکه حتمن مبلغی خیلی بیشتردریافت کرده که چندجلسه محرومیت درمقابلش ناچیزاست،ولی ایاشرافت رامیتوان باپول عوض کردجناب داور،درست است که خودتان رافروختیدتاپرسپولیس بازنده شودولی یادتان نبودکه خداحوای درستکاران راداردبطوریکه شماهرکاری توانستیدانجام دادیدنگرفتن دوپنالتی،اخراج نکردن بازیکنی که خودتان به اودوکارت زردداده بودیدوووووو....غافل ازاینکه خداناظروحاضربراعمال ماست،اگردراین بازی چندباردیگرهم روی طارمی خطامیشددرمحوطه جریمه بازهم پنالتی نمیگرفتیداماخداکاری میکردکه درثانیه اخرپرسپولیس گل پیروزی بخش رامیزدپس لطفن شرافت داوری رازیرسوال نبرید،باتشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی