داور سریلانکایی برای قضاوت جدال رقبای ایران/ انتقاد تند رسانه‌های قطری از تصمیم AFC و فیفا

داور سریلانکایی برای قضاوت جدال رقبای ایران/ انتقاد تند رسانه‌های قطری از تصمیم AFC و فیفا

فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی جالب برای قضاوت دیدار حساس رقبای ایران بار دیگر داوری سریلانکایی را انتخاب کردند که قطری ها دل خوشی از او ندارند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، تیم های قطر و کره جنوبی رقیبان ایران در گروه A مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه یک روز بعد از بازی تیم ملی برابر ازبکستان در حالی به میزبانی دوحه مقابل هم صف ارایی می کنند که مسئولان برگزاری داور سریلانکایی را برای قضاوت این بازی انتخاب و معرفی کرده اند. 


 کریشانتادلان پریرا داور سری لانکایی که قضاوت جنجالی در بازی دور رفت ایران با قطر داشت و با گزارش او به کمیته انضباطی AFC و فیفا محرومیت های سنگینی برای ملی پوشان قطری اتخاذ شد این بار هم قضاوت عنابی ها با کره جنوبی در روز هفتم را برعهده دارد تا به همراه دو هموطن خود روز 23 خردادماه در ورزشگاه جاسم بن حمد جدال قطر با کره جنوبی را سوت بزند.

 روزنامه استاد الدوحه امروز با انتشار این خبر با تعجب از تصمیم کمیته داوران AFC و فیفا به انتقاد از انتخاب داور سری لانکایی پرداخت و با اشاره به محرومیت های سنگینی که گزارش های این داور بعد از درگیری های رخ داده در تهران گریبان ستاره های قطری را گرفت به بازیکنان و مربیان تیم ملی قطر هشدار داد مراقب رفتارهای خود برابر کریشانتادلان پریرا باشند تا دوباره محروم نشوند.

انتقاد قطری ها

تیم ملی

داور سریلانکایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی