داوود فنایی: بیرانوند خودش به این حواشی پایان دهد

داوود فنایی: بیرانوند خودش به این حواشی پایان دهد

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حاشیه‌های بیرانوند در دیدار با پدیده صحبت کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، داوود فنایی در خصوص حرکت علیرضا بیرانوند خطاب به اعتراض تماشاگران اظهار داشت: من این صحنه را ندیدم و فقط شنیدم چنین اتفاقی افتاده است. نمی‌دانم دلیل اعتراض هواداران چه بوده است و چرا بیرانوند آن واکنش را نشان داد و بدون اطلاع نمی‌توانم اظهار نظری داشته باشم.

 وی افزود: به طور کلی مخالف دامن زدن به این مسائل هستم. بیرانوند برای پرسپولیس زحمت کشیده است و نباید با اون اینطور برخورد شود. سال گذشته تیم قهرمان شد و تا نیمه نهایی آسیا رفتیم و نتایج خوبی رقم خورده است.

 پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات آینده محروم است و این رفتارهایی که انجام می‌شود به زیان پرسپولیس خواهد بود و باید به فکر صلح آشتی برقرار کردن باشیم. بیرانوند هم خودش این حواشی را پایان دهد و به جای مصاحبه‌های جنجالی سعی کند دوباره با هواداران پرسپولیس آشتی کند. 

 فنایی در مورد اینکه در زمان بازی خودش هم چنین شرایطی را تجربه کرده یا نه، گفت: خدا را شکر من هیچ وقت با اعتراض هواداران روبرو نشدم. شرایط زمان ما قابل مقایسه با حال حاضر نیست. وقتی با پای شکسته برای هواداران مقابل استقلال بازی می‌کنی احترامت همیشه سر جای خودش است.

بیرانوند

داوود فنایی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی