دایی- یحیی؛ دوئل پرسپولیسی‌های باانگیزه

دایی- یحیی؛ دوئل پرسپولیسی‌های باانگیزه

جدال سایپا و تراکتورسازی فارغ از اینکه دو تیم با کسب پیروزی در هفته چهارم، با روحیه خوب به مصاف هم می‌روند، تقابل دو بازیکن اسبق پرسپولیس و دو همبازی در تیم ملی است.
به گزارش پیروزی دیلی، علی دایی پس از قهرمانی با نفت تهران در جام حذفی، به سایپا کوچ کرد تا با در اختیار داشتن مجموعه‌ای که برخلاف نفت، با مشکلات مالی روبه‌رو نیست تیم مورد علاقه خودش را بسازد و شاید به همین علت باشد که تیم دایی خوب فوتبال بازی می‌کند و جایگاه مناسبی هم در جدول دارد. سایپا با نمایش بانشاطی که مقابل استقلال ارائه داد، برای تراکتورسازی هم خط و نشان کشید. تراکتورسازان البته پس از سه هفته ناکامی، برد روحیه‌بخشی مقابل نفت تهران کسب کردند. تیم گل‌محمدی که در سه بازی ابتدایی‌اش نمایش خوبی داشت اما در نتیجه‌گیری ناکام بود، مقابل نفت تهران بالاخره طعم پیروزی را چشید تا به آینده امیدوار باشد. در تقابل دو پرسپولیسی اما آنها بیش از هر زمان دیگری به پیروزی فکر می‌کنند. سایپا که هم‌امتیاز با پارس جنوبی و پرسپولیس سودای صدرنشینی دارد، در غیاب سرخ‌ها که در آسیا حضور دارند منتظر لغزش تیم تارتار است تا با غلبه بر تیم تبریزی، به صدر جدول برسد. در سمت مقابل گل‌محمدی که نمی‌خواهد پس از ناکامی ذوب‌آهن، در تراکتورسازی نیز انگ ناکامی را به خود ببیند، پس از سه شکست ابتدایی طعم پیروزی را چشید و غلبه بر سایپا می‌تواند تداوم موفقیت‌های این تیم و پایان مطلق ناکامی آنها باشد.

 دوئل دو پرسپولیسی به نوعی تقابل دو تیمی است که خوب فوتبال بازی می‌کنند. هم دایی و هم گل‌محمدی تجربه سال‌ها بازی و مربیگری خود را به کار بسته‌اند و نمایش آنها در هفته‌های ابتدایی نشان داد هر دو تیم فوتبال بازی کردن را بلدند؛ هرچند تجربه بالاتر تیم دایی منجر به نتیجه شده و تراکتورسازی که با پنجره بسته نقل و انتقالاتی هم روبه‌رو بود، چوب همین اتفاق را می‌خورد. در هر صورت اگر می‌خواهید یک فوتبال زیبا را تماشا کنید، فردا به دیدن این بازی بروید. هیچ کدام از مربیان دو تیم نمی‌خواهند مقابل همبازی سابق خود کم بیاورند و این امر جذابیت‌های بازی را بیشتر می‌کند.

علی دایی

یحیی گل‌محمدی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی