دایی: ۸ بازیکنم را مقابل پرسپولیس در اختیار ندارم/فردا سخت‌ترین بازی فصل‌‌مان را پیش‌رو داریم

دایی: ۸ بازیکنم را مقابل پرسپولیس در اختیار ندارم/فردا سخت‌ترین بازی فصل‌‌مان را پیش‌رو داریم

سرمربی سایپا گفت: برای پیروزی به بازی پرسپولیس می‌رویم و ان‌شاءالله هرکس بهتر بازی کرد برنده شود.

به گزارش پیروزی دیلی، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما فردا یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین بازی‌های‌مان را باید انجام دهیم. پرسپولیس نشان داده تیم بزرگی است و امسال هم جز یکی دو بازی نتایج خوبی گرفته است. ما هم تمرینات خوبی داشته‌ایم. چند محروم و مصدوم هم داریم و مجبور شدیم که با تعداد محدودی کار کنیم. ۸ بازیکن خود را فردا نداریم ولی مطمئن باشید برای پیروزی می‌رویم و ان‌شاءالله حق به حق‌دار برسد و هرکس بهتر بازی کرد برنده شود و مسائل بیرون بر نتیجه اثر نگذارد.

او درباره داوری داربی گفت: من بازی را دیدم. کارت باید اول به کامیابی‌نیا داده می‌شد. کامیابی‌نیا اواخر بازی باید اخراج می‌شد. و طبیعتا نباید فردا جلوی ما بازی می‌کرد. یک تصمیم داوری باعث شد تا او مقابل ما بازی کند. بعد از آن یک صحنه بود که مجید حسینی در هجده قدم روی پای امیری تکل رفت و هم بازیکن پرسپولیس را زد و هم توپ را زد. من ماندم که چرا راجع به این صحنه‌ها کمیته داوران، آقایانی که دوست ندارم اسم‌شان را ببرم و راجع به همه چیز حرف می‌زند، صحبتی نکرد. فقط برای ما ماده قانونی می‌آورند؟ این صحنه که بدتر از بازیکن من روی بازیکن پارس جنوبی بود. در این‌جا راحت پای امیری را زدند و نه پنالتی گرفتند نه بعدا صحبت کردند. ما متاسفانه دچار چندگانگی در داوری هستیم. باید از یک قانون استفاده کنیم و برای همه آن را استفاده کنیم. نمی‌شود برای تیم‌های بدون طرفدار هرچه دل‌مان را بخواهد انجام دهیم. شما بگوید چرا اعتراض نکنم؟ آن صحنه پنالتی نبود ولی همان را به ضرر ما پنالتی گرفتند.

سرمربی سایپا درباره وضعیت ترابی گفت: ترابی جزو مصدومان ماست که به بازی نمی‌رسد. او به هتل هم نمی‌آید. امید خالدی را هم نداریم. دو بازیکن جوان‌مان هم که جام جهانی نوجوانان بودند، آن‌ها هم به تیم ملی جوانان می‌روند. ما سه تا از مربیان‌مان را دیروز بازی دادیم تا تمرین کنیم.

او درباره بحث حضور رحمتی در سایپا گفت: ما در دروازه‌مان اصلا و ابدا تغییر نخواهیم داشت. این حرف را از شما می‌شنویم. هر سه گلر ما خوب تمرین می‌کنند. ما احتیاجی به بازیکنی نداریم.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان مقابل استقلال و پرسپولیس که تیم‌های سابق‌شان بوده‌اند، خوب بازی نمی‌کنند؟ گفت: اصلا چنین چیزی نیست.

دایی

سایپا

علیرضا هادیان :
۸ آبان ۹۶
شما دستور بفرمایید از برانکو خواهیم خواست کمال را نیمکت نشین کند! 
از مربی مانند شما علی آقا بعید است چنین اطهارنظری بکند. پرسپولیس که فقط کمال کامیابی نیا نیست. بدون کمال هم شما رو می بریم. 
در مورد وحید امیری هم اگر قصد بهره برداری به نفع خود و مظلوم نمایی نبود ، قطعا شما هم مانند همان افراد در کمیته داوران سکوت می کردید. 
ضمنا ترابی و خالدی و دو بازیکن ملی جوانان مجموعا می شوند ۴ تا نه ۸ تا. ظاهرا این صنعتی شریف اونقدرها هم که می گویند دانشگاه خوبی نیست. اون عادل فردوسی پور و این هم شما 😊 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی