در آخرین جلسه سال هیات مدیره پرسپولیس چه گذشت؟

در آخرین جلسه سال هیات مدیره پرسپولیس چه گذشت؟

آخرین جلسه هیات مدیره پرسپولیس در سال 95 برگزار شد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، آخرین جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در سال جاری امروز با حضور اعضا در محل باشگاه برگزار شد. به جز محمدرضا زادمهر،سایر اعضای هیات مدیره پرسپولیس در این نشست حضور داشتند. 

فرشید گلزاده کرمانی،عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره این نشست عنوان کرد:امروز آخرین جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با ناهار رایج و دلپذیر هیئت‌مدیره‌ای برقرار شد و در خصوص بازی الریان و آخرین مسایل و پرونده‌های جاری باشگاه بحث و تبادل‌نظر شد. سال نود و پنج با همه سختی‌ها و چالش‌هایش به خصوص مشکلاتی که از سالیان گذشته به ارث رسیده، در حال سپری شدن است با این‌حال تا دقایق پایانی سال هم کارهای زیادی نیازمند پیگیری است. 

وی افزود:گزارش خوبی از مشارکت هواداران برای کمک به باشگاه ارائه شد که نشان از همدلی و اعتماد هواداران با هیئت‌مدیره است. فارغ از مبالغ و اعداد، این روحیه هم و همدلی هواداران، پیشکسوتان، مدیران و ... برای موفقیت پرسپولیس ستودنی است. طرح‌های خوبی برای سال نودوشش تعریف شده که انشالله اجرای آن‌ها، کمک خوبی برای پیشبرد رویکرد حرفه‌ای شدن باشگاه پرسپولیس خواهد بود. برخی چالش‌ها و مشکلات هم نیازمند استمرار تلاش و پیگیری و همدلی است.

هیئت مدیره

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی