در دفاع از یک پنالتی:‌ در حد لالیگا

در دفاع از یک پنالتی:‌ در حد لالیگا

خاص‌ترین لحظه هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، با یک پنالتی در ورزشگاه آزادی خلق شد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، پرسپولیسی‌ها که فصل گذشته راه‌های متفاوتی برای از دست‌دادن ضربات پنالتی ابداع کرده بودند، حالا به شکل متنوعی از این ضربه‌ها بهره می‌برند. مدتی بعد از پنالتی چیپ رامین رضاییان به دروازه صبا، این بازیکن یک موقعیت مسی-سوارزی را با مهدی طارمی به وجود آورد و عجیب‌ترین و غیرمنتظره‌ترین پاس گل کارنامه فوتبال‌اش را در ضربه پنالتی به مهاجم شماره 9 قرمزها تقدیم کرد. همکاری دونفره ستاره‌های سرخپوش برای استفاده از این ضربه، برای ساعاتی شبکه‌های اجتماعی را به تسخیر درآورد و موضوع مهم روز فوتبال ایران شد. در کنار حجم ستایش‌ها و بهت‌زدگی‌ها، گروهی بر این باور بودند که رامین و مهدی به قیمتِ بیشتر دیده‌شدن، روی پنالتی سرنوشت‌ساز تیم‌شان قمار کرده‌اند و به خاطر خودنمایی، فرصت مهم پرسپولیس برای رسیدن به یک گل حساس را به ریسک گره زده‌اند. این نقدهای فراستی‌وار، روبروی گلی ایستاده‌اند که بدون تردید یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین گل‌های پرسپولیس در تمام ادوار لیگ برتر خواهد شد. 

 اتهامِ در خطر قرار دادنِ‌ شانس گلزنی، زمانی به رامین و مهدی وارد بود که این دو بازیکن با سهل‌انگاری موقعیت ایده‌آل‌شان را از دست می‌دادند. آن‌ها اما به بهترین شکل از این فرصت استفاده کرده‌اند و توپ را از خط دروازه سپاهان عبور داده‌اند. محصول هر تصمیمی که این دو نفر گرفته‌اند، یک گل به سود پرسپولیس بوده است. یک گل لالیگایی که به عنوان یک ضربه مثبت روحی، سکوهای آزادی را در فاصله تنها یک هفته بعد از شکست در دربی تهران به وجد آورد. هواداران پرسپولیس به چنین تصویری نیاز داشتند تا از اندوه دربی84 فاصله بگیرند و دوباره به تیم صدرنشین لیگ برتر، تکیه کنند. چند سال قبل، ضربه پنالتی چیپ علی کریمی به استقلال در آخرین ثانیه‌های بازی، انبوهی از واژه‌های ستایش‌آمیز را برای توصیف شهامت جادوگر در کنار هم ردیف کرد. شهامتِ‌ استفاده غیرمعمولی از یک ضربه معمولی، حالا در طارمی و رضاییان هم دیده شده است. ستاره‌هایی که برای ساختن این لحظه تمرین کردند و اجرای موفقیت‌آمیزی داشتند. آن‌ها 3 امتیاز دیگر برای پرسپولیس به ارمغان آوردند و هیچ انتقاد و اعتراضی، از این امتیازها کم نمی‌کند.

پرسپولیس-سپاهان

پنالتی

علی :
۲۹ بهمن ۹۵
عالی بود 
آموزشی-تفریحی :
۲۹ بهمن ۹۵
ممنون از سایتتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی