درباره این روزهای پرسپولیس

درباره این روزهای پرسپولیس

درباره این روزهای پرسپولیس...
به گزارش پیروزی دیلی، روزهای پرالتهابی است.چندی پیش نوشتیم هواداران منتظر بلواها باشند و امروز تیتر زده بودیم منتظر خبرهای جنجالی تر از ماجرای سربازی بیرانوند یا شایعه ترانسفر مسلمان باشید.خبر حلالیت طلبی دو منظوره طاهری اما زودتر از انچه تصورش را می کردیم رسانه ای شد و امروز شهر شلوغ شد و هر کس از ظن خود یار پرسپولیس.

 یکی تلاش اسپانسر قبلی برای بازگشت به پرسپولیس و مخالفت طاهری را دلیل این تصمیم مدیرعامل دانسته و دیگری در همین راستا می گوید دلیل اصرار وزارت برای بازگشت اسپانسر سابق تسویه بدهی های طلبکاران داخلی برای اخذ مجوز اسیایی بوده و ان یکی هم در نقطه مقابل تاکید دارد فارغ از اینکه طاهری زیربار همکاری با اسپانسر قبلی نمی رفت بحث شکایت اسپانسر کنونی در پی فسخ قرارداد را هم باید مدنظر داشت.

 در کنار این هیاهو بحث تاکید سازمان بازرسی مبنی بر منع فعالیت بازنشسته ها در مشاغل دولتی و اصرار به اجرای این قانون در همه عرصه ها دلیل جدایی طاهری است و این بار سازمان بازرسی براساس قانون جدید همچون دی ماه سال قبل زیربار درخواست وزرا برای اخذ مجوز موقت برای این مدیر و ان مدیر نمی رود و دستور داده بدون مماشات و تعارف همه بازنشسته ها باید تا بیست ابان شغل دولتی شان را تحویل دهند وگرنه هم با خودشان برخورد خواهد شد و هم مافوق شان.

 روزهای پرالتهابی است برای هوادار.هواداری که البته از خیلی چیزهای پشت پرده خبر ندارد و دل نگران است.نمی شود هم و نباید هم همه چیز را ریخت روی دایره و همه ناگفته ها را سیر تا پیاز گفت که اگر بگوییم به قول معروف؛نه تو مانی و نه من.مصلحت پرسپولیس هم این نیست که همه ناگفته ها گفته شود اما شک نداریم پرسپولیس ابستن حوادث بسیاری شده و از امروز به بعد شاهد جنجال های بسیار خواهید بود و اتفاقات تلخ زیاد.

 امروز واقعا روز عجیبی بود.خط به خط مصاحبه های گرشاسبی و حاجی بیگی و کاشانی را که بخوانید و ساده از کنار انها نگذرید خیلی چیزها دستگیرتان می شود.هر چه هست طاهری هم برای کربلا و هم برای همیشه از پرسنل باشگاه حلالیت طلبیده و به گفته حاجی بیگی بیست و به گفته گرشاسبی دو هفته ای نیست و اعضای هیات مدیره هم بعد از جلسه با وزیر اعلام داشته اند گرشاسبی عهده دار امور شده تا طاهری برگردد و تعیین تکلیف شود و این یعنی که اگر طاهری در این دو هفته یا بیست روز استعفا ندهد دو هفته گرشاسبی مدیر است و پس از ان ......احتمال بازگشت طاهری فعلا و با این اوصاف بی تعارف بسیار کم است و به همین دلیل هم گمانه زنی های رسانه ای درباره انتخاب دادگان،منتقمی،عابدینی، غمخوار و....را شاهد هستیم.

 پرسپولیس روزهای پرالتهاب تر از این را هم در پیش خواهد داشت و نمی توان نگفت که ناگفته های زیادی وجود دارد و خبرهای پشت پرده یک به یک سر از رسانه ها درخواهد اورد و انوقت دل نگرانی های هواداران بیشتر خواهد شد.همین امروز جلسه بازیکنان با هدایتی ساعاتی پس از انتشار خبر جدایی طاهری پیام های بسیاری داشت و البته واکنش های متفاوت.خلاصه اینکه در پس پرده بلوایی است که امیدواریم رو شدن انها حداقل ترکش ها را برای تیم محبوب مان دربرداشته باشد.

 امروز پرسپولیس ما را به یاد خیلی از روزها می اندازد.سالهای پایانی دهه هفتاد که توام بود با سرباز کردن بحران سهام و سهامداری و جنگ قدرت مدعیان مالکیت پرسپولیس.دورانی که هر دو ماه یک بار یکی مدیر عامل و یکی مالک و متولی باشگاه می شد و اتفاقا از همان ایام بود که حکومت بلامنازع تیمی که شکست ناپذیر بود و فاتح همه جام ها کمرنگ شد تا فوتبال دو قطبی جای خود را در مقطعی به فوتبال اصفهانی بدهد و بعد هم.... امروز پرسپولیس شبیه روزهایی می ماند که گودرزی در کمتر از یک دو سال حکم به هشت تغییر مدیریتی در پرسپولیس داد و کک هیج کس نگزید.این روزها می شود دید که پرسپولیس قربانی شده.قربانی دست های پشت پرده و جنگ قدرت ها و هوادار بی اطلاع از خیلی چیزها مات و مبهوت مانده که این چه اشفته بازاری است و فردا چه در انتظار پرسپولیس.

  امروز اما پرسپولیس بیش از هر چیزی به هشیاری و بیداری و اتحاد و همدلی هوادارش نیاز دارد و بیش از هر زمانی به ارامش،ارامش و ارامش.هر یک به سهم خود اگاهانه ارامش را به پرسپولیس هدیه دهیم و در این اشفته بازار ناخواسته هیزم روی این اتش نریخته و بیش از هر زمان دیگری حامی پرسپولیس باشیم.


**حسین قدوسی

حسین قدوسی

پرسپولیس

دکتر نصیر :
۱۵ آبان ۹۶
حرف های داور زنی علیه اسپانسر پرسپولیس قابل شکایت هست ایشون رسما به چند میلیون پرسپولیسی توهین کرده وباید تاوان این جسارت رو بدونه یعنی چی چون استقلال پول نداره پرسپولیس باید نابود بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی