درباره بختیار رحمانی یک و نیم میلیاردی و داریوش شجاعیان دو میلیارد و 300میلیونی/هنر بازی گرفتن مهم است نه بازیکن میلیاردی گرفتن

درباره بختیار رحمانی یک و نیم میلیاردی و داریوش شجاعیان دو میلیارد و 300میلیونی/هنر بازی گرفتن مهم است نه بازیکن میلیاردی گرفتن

درباره بختیار رحمانی یک و نیم میلیاردی و داریوش شجاعیان دو میلیارد و 300میلیونی
پیروزی دیلی:

داریوش شجاعیان پس از جلسه منجر به توافق مدیران استقلال و گسترش فولاد بر سر صدور رضایت نامه دقایقی پیش وارد باشگاه استقلال شده تا قراردادی با این تیم ببندد.600میلیون نقد و 3 چک 300میلیونی ان چیزی بوده که مورد توافق طرفین قرار گرفته.این وسط پرسپولیس وقتی متوجه شد که باشگاه گسترش برای صدور رضایت نامه این بازیکن خواسته یک میلیارد و 700میلیونی دارد و نهایتا ممکن است کمی در چانه زنی ها تخفیف دهد از ادامه مذاکرات کنار کشید.

 پرسپولیس مدتهاست که چندان پیگیر جذب شجاعیان نیست و این خبر که شجاعیان امروز در گیرودار جلسه مدیران استقلال و گسترش در حال گفت و گوی تلفنی با یک مقام مسوول در پرسپولیس بوده یا دیداری با او داشته نیز غروب و امشب در فضای مجازی دست به دست چرخید و ما هم حقیقتا چندان پیگیر صحت و سقم ان نبوده ایم اما حالا می گویند شجاعیان رفته باشگاه استقلال تا قرارداد امضا کند. 

 درباره گفت و گوی غروب امروز شجاعیان با پرسپولیسی ها و حتی نشر اخباری مبنی بر ورود او به ساختمان باشگاه خبری نداریم و تصورمان این نیست که ماجرا چندان جدی بوده باشد.انچه ما در گیرودار نشر همین اخبار شاهد ان بودیم حضور خونسردانه علی اکبر طاهری در مراسم افطاری اهالی ورزش با دکتر روحانی در سالن اجلاس سران اسلامی بود.طاهری که مخالف ریخت و پاش های حساب نشده است و می داند هزینه کرد دو میلیاردی برای شجاعیان با بهم خوردن بالانس در تیم همراه است ترجیح داد استقلال به ریخت و پاش خود ادامه دهد.به اعتقاد شما ایا منطقی است بیرانوند،سیدجلال،طارمی یا امیری که فیکس تیم ملی هستند قراردادی نهایتا یک میلیاردی داشته باشند و یکی مثل شجاعیان که به اردوی تیم ملی هم دعوت نشده حداقل دو برابر ملی پوشان تیم برایش هزینه شود؟!

 باشگاه پرسپولیس بی توجه به هزینه کرد دو میلیارد و سیصد میلیونی استقلال برای جذب شجاعیان(یک و نیم میلیارد رضایت نامه و هشتصد میلیون قرارداد شجاعیان با استقلال) مذاکرات با بشار رسن هافبک نفوذی تیم ملی عراق که بازیکن رده سنی زیر 23سال است را پیگیری می کند.بازیکنی که مورد تایید برانکو هم هست و مذاکرات با او و نماینده ایرانی اش ادامه دارد. 

 درباره ریخت و پاش های استقلال هم طی دو سه روز اخیر بسیار نوشته ایم و باز هم خواهیم گفت.انها فصل قبل گرانترین تیم لیگ بودند اما جز ناکامی در سه جام و دو افتضاح باخت شش تایی و نداشتن حتی یک ملی پوش چه کردند و فصل بعد چه خواهند کرد؟  

فصل قبل یادتان هست؟بختیار رحمانی و کاوه رضایی را.که با هیاهو و قراردادی فراتر یک و نیم میلیاردی ابی پوش شدند.نتیجه اش چه بود؟دیپورت رحمانی و عملکرد متوسط کاوه رضایی که حتی یک بار هم به اردوهای تیم ملی دعوت نشد. 

 مگر همین رحمتی و خسرو حیدری با همین سن و سال قراردادی یک میلیارد و 200میلیونی با استقلال ندارند؟ایا عملکرد و مبلغ قرارداد رحمتی را می توان با بیرانوند و خسرو حیدری را پدیده و جوانی مثل صادق محرمی یا حسین ماهینی مقایسه کرد؟ امید ابراهیمی یک و نیم میلیاردی از کمال کامیابی نیا که قراردادش یک میلیارد هم نمی شود بهتر بوده؟می توانید مبلغ قرارداد فرشید باقری با احمد نوراللهی یا علی قربانی با علی علیپور و ایضا عملکردشان را هم در کفه ترازو بگذارید. 

 و دست اخر توصیه می کنیم همه ما در قضاوت های خود این نکته را همیشه بخاطر بسپاریم؛مهم این نیست که چه بازیکنی با چه قیمتی جذب می کنید.مهم این است چه بازیکنی با چه کیفیتی جذب می شود و مهم تر این است که چه کسی بعنوان مربی بالای سر این بازیکنان است و از هنر بازی گرفتن از بازیکنان و استفاده از پتانسیل و توان بازیکن را تا چه حد برخوردار است.در این باره قیاس برانکو و منصوریان را منصفانه می دانید؟  

بله.فصل قبل هم هواداران استقلال پس از جذب بختیار رحمانی با ان ریخت و پاش یک و نیم میلیاردی سرازپا نمی شناختند اما این بازیکن در پی عدم استفاده بهینه سر از نیمکت و سکوها و دست اخر خوزستان دراورد و به همان جایی بازگشت که بود و حال شاید شجاعیان نیز.....هیاهوی امروز و امشب فرداهایی هم دارد.

*حسین قدوسی-سردبیر روزنامه پیروزی

بختیار رحمانی

حسین قدوسی

داریوش شجاعیان

یادداشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی