درخشان: این سبک‌ بازی نباید برای تیم‌ملی بدعت شود

درخشان: این سبک‌ بازی نباید برای تیم‌ملی بدعت شود

کاپیتان سابق تیم ملی ایران گفت:«امیدوارم این سبک از بازی برای تیم ملی بدعت نشود و شاهد بازی های زیبایی از این تیم در جام جهانی باشیم.»

به گزارش پیروزی‌دیلی، بعد از تساوی تیم ملی برابر کره جنوبی، تیم ایران با 21 امتیاز به صدر جدول مسابقات تکیه زد و رکوردهای جالبی را در گل نخوردن و شکست ناپذیری به ثبت رساند.


حمید درخشان سرمربی تیم نفت تهران و کاپیتان سابق تیم ملی ایران در رابطه با بازی ایران مقابل کره گفت:« ما نتیجه خوبی در کره گرفتیم و به همان روش و سبکی که از ابتدای مسابقات به میدان رفته  بودیم در این مسابقه هم بازی کردیم. اما امیدوارم این سبک از بازی برای ما بدعت نشود و بتوانیم در جام جهانی نمایش هجومی و زیباتری داشته باشیم.»


او اضافه کرد:« ما در این فاصله باقیمانده باید کمی در روند تاکتیکی تیممان تغییر ایجاد کنیم و فوتبال رو به جلو را در تیم ملی توسعه دهیم.»


درخشان اضافه کرد:« یکی از فاکتورهای فوتبال امروز این است که بازی های زیبا و رو به جلو انجام بدهیم. ما اعتبار آسیا هستیم و باید فوتبالی زیبا ارائه دهیم. کسی از تیم ملی ما توقع ندارد قهرمان جام جهانی شود؛ اما همه توقع دارند بازی های زیبایی از این تیم ببینند.»


کاپیتان سابق تیم ملی درباره این که آیا زیرتوپ زدن های مداوم بازیکنان تیم ملی یک تاکتیک تیمی بوده یا بازیکنان در شرایط بازی به این نوع دفع توپ روی آوردند؟ گفت:« به نظرم بازیکنان نمی توانند خودشان خودسر در زمین برنامه ای را پیاده کنند و آن چیزی را اجرا می کنند که مربی از آن ها خواسته است. به نظرم وقتی تیم برنامه هجومی خاصی ندارد، ناخودآگاه بازیکنان بعد از گرفتن توپ در مناطق دفاعی آن را دور می کنند.»


سرمربی تیم نفت تهران همچنین درباره شرایط تیمش در روزهای تعطیلی مسابقات گفت: «تیم یکسری مشکلات دارد که هنوز حل نشده است. مشکلات تیم ما به شکلی است که نمی دانم چه اسمی روی آن بگذارم. متاسفانه در حال حاضر آرامش فکری نداریم.»

ایران-کره جنوبی

تیم ملی

حمید درخشان

مقدماتی جام جهانی 2018

پیشکسوتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی