درخشان: باختیم اما از تیمم راضی هستم

درخشان: باختیم اما از تیمم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از عملکرد تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس ابراز رضایت کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، حمید درخشان پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: با توجه به اینکه شرایط ما نسبت به پرسپولیس سخت‌تر بود و برخی بازیکنان هم اولین بازی‌شان بود، من از تیمم راضی هستم و به برانکو و تیمش تبریک می‌گویم.


وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم در داوری کمی اشکال داریم. اگر بازیکن حریف در ابتدا توپ را دزدیده بود و دروازه‌بان ما او را متوقف می‌کرد، پنالتی درست بود، اما دروازه‌بان ما اول توپ را جمع کرد. فکر می‌کنم داور باید دقت بیشتری داشته باشد، چون در نوع بازی تأثیر می‌گذارد. باید از بچه‌ها تشکر کنم که زحمت کشیدند و بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتند. امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم و در لیگ برتر، نمایش خوبی داشته باشیم.


سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه این تیم قرار نبود پیش از برگزاری سوپرجام تأسیس شود، تصریح کرد: زمانی که به این مسابقه آمدیم، پرسپولیس از اردو آمده بود و شرایط ایده‌آلی داشت. الان شرایط ما بهتر شده و 2 بر صفر شکست خوردیم، با اینکه یک پنالتی را هم از دست دادیم. ما نسبت به گذشته بهتر شده‌ایم. مقابل تیمی بازی داشتیم که از لیگ قهرمانان آسیا آمده است. اگر پنالتی تیم ما گل می‌شد، شرایط متفاوت بود، اما در مجموع فکر می‌کنم رشد داشته‌ایم.


درخشان در پاسخ به پرسشی در مورد وضعیت مالکیت باشگاه نفت تهران خاطرنشان کرد: امروز خبردار شدم که جلسه‌ای در وزارت ورزش و جوانان برگزار و مالکیت باشگاه نفت به جهانیان منتقل شده است! او اکنون باید تمام تمرکز خود را معطوف مشکلات و بدهی‌های باشگاه کند تا با فکری آسوده به کار خود ادامه دهیم.


وی درباره هدف نفتی‌ها در این فصل گفت: در وهله اول باید در لیگ برتر بمانیم. تیم ما خیلی دیر تشکیل شد و باید برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، تیم خود را تقویت کنیم. نیاز داریم با جذب چند بازیکن، بازی‌های خوبی در لیگ قهرمانان آسیا انجام دهیم.


سرمربی نفت تهران درخصوص دربی 85 و اینکه چه تیمی در این بازی به پیروزی می‌رسد، اظهار داشت: فکر می‌کنم شرایط پرسپولیس بهتر است، چون از بازی‌هایی آمده که تجربه تیم را بالا برده است. دربی با همه بازی‌ها متفاوت است و تیم باید از لحاظ روحی و روانی آماده باشد. هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی آماده‌تر باشد، شانس پیروزی بیشتری در دربی دارد.


درخشان در رابطه با موضوع مالکیت باشگاه نفت تصریح کرد: طبق آخرین جلسه‌ای که امروز در وزارت ورزش انجام شده و به من ساعت تقریباً ۳ که برای بازی می‌آمدیم نتیجه آن را اعلام کردند این بود که تصمیم گرفته شده باشگاه به جهانیان واگذار شود و قرار است او تغییرات مد نظرش را انجام دهد.

جام حذفی

حمید درخشان

پرسپولیس-نفت تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی