درخشان: پرسپولیس در آسیا باید تغییر تاکتیک دهد/ شرایط سرخابی‌ها در دربی مساوی است

درخشان: پرسپولیس در آسیا باید تغییر تاکتیک دهد/ شرایط سرخابی‌ها در دربی مساوی است

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در آسیا باید تغییر تاکتیک دهد و امید دارم شاگردان برانکو از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.
به گزارش پیروزی دیلی، حمید درخشان در خصوص بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: شاگردان برانکو مقابل استقلال خوزستان با احتیاط بازی کردند و سرمربی پرسپولیس از بازیکنان اصلی خود به دلیل برگزاری بازی دربی تهران استفاده نکرد تا مصدوم یا محرومی در آن بازی نداشته باشد و به بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود بازی داد.

 وی درباره دربی 86 پایتخت هم خاطر نشان کرد: بازی استقلال و پرسپولیس همیشه متفاوت‌تر از بازی‌های دیگر لیگ برتر بوده و بازی بسیار خاصی خواهد بود و زیبایی خاص خود را نیز خواهد داشت. باید اذعان کرد هرتیمی که از آمادگی روحی و روانی بسیار بالایی در این مسابقه برخوردار باشد، برنده واقعی این میدان است. استقلال و پرسپولیس هردو در شرایط خوبی به سر می‌برند و امید دارم شاهد بازی با کیفیتی از هر ۲ تیم باشیم. 

 سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم تصریح کرد: پرسپولیس در این بازی‌ها ثبات و روند رو به جلویی نداشت و تصور می‌کرد می‌تواند در بازی دوم تیم السدقطر را مثل گذشته شکست دهد که این اتفاق نیفتاد. پرسپولیس در این بازی‌ها نیاز به تغییر تاکتیک دارد و امید دارم شاگردان برانکو از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. 

 وی درباره بهترین خاطره خود از دربی هم گفت: بهترین خاطره من برد ۳ بر صفر و ۲ بر ۱ مقابل استقلال در زمانی است که سرمربی‌ تیم پرسپولیس بودم.

حمید درخشان

دربی 86

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی