درخواست برانکو از طاهری

درخواست برانکو از طاهری


در حمایت از تیم و مقابله با اقدامات سازمان یافته علیه ما، فعال تر باشید.

به گزارش پیروزی : برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری پس از بازی با گسترش فولاد حرفی زد که همه ما به نوعی از آن خبر داریم. او گفت به نظر می رسد اراده ای وجود دارد که پرسپولیس قهرمان نشود. دیگر باشگاه ها برای اتفاقات کوچکی چنین موضوعی را مطرح می کردند که اگر برای پرسپولیس حادث شود از فرط ناچیز بودن به آن می خندند. در این مدت انواع بلاها و اتفاقات از جهات و جاهای مختلف بر سر پرسپولیس نازل شده است. تنها دو مورد از حادترین این موارد یکی هجمه ایجاد شده از سوی سرمربی تیم ملی و حامیان او بوده است و دیگری همین اشتباهات داوری است.

حالا خبرها حکایت از آن دارد که برانکو ایوانکوویچ نسبت به مسائل پیش آمده این انتظار را دارد که باشگاه جدا از تلاش هایی که در قالب رایزنی ها انجام می دهد در فضای افکار عمومی نیز حضور فعال تری داشته باشد.

برانکو ایوانکوویچ با اشاره به ایکه وی باید تمرکز اصلی خود را روی مسائل فنی و حاشیه های داخلی تیم بگذارد و نباید انرژی او صرف جنگیدن با دیگران شود، از علی اکبر طاهری خواست باشگاه در این حوزه فعال تر باشد و با واکنش های به موقع ضمن خنثی کردن طرح و نقشه هایی که وجود دارد فشار لازم برای جلوگیری از ضربه خوردن تیم ایجاد شود.

برانکو

علی اکبر طاهری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی