درخواست جنجالی علی کریمی از داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان

درخواست جنجالی علی کریمی از داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان

علی کریمی در متنی که در کانال تلگرامی خود به اشتراک گذاشته از معاون وزیر ورزش خواسته تا به قراردادهای غیرشفاف فوتبال ورود کند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، علی کریمی در متنی که درکانال تلگرامی خود منتشر کرده از داورزنی معاون وزیر ورزش خواسته تا به مسائل پشت پرده فوتبال و قراردادهای عجیب حول آن ورود کند.


متنی که علی کریمی خطاب به داورزنی منتشر کرده به شرح زیر است:

«اقاى داورزنى ، در زمان ریاست فدراسیون والیبال ، همیشه شما را به عنوان مدیرى لایق  و کار بلد تحسین میکردم ، الان که به معاونت وزارت ورزش رسیدین، انتظارا از شما بالاتر رفته و امیدوارم مدیریت در والیبال الان انتقال پیدا کنه به دیگر رشته ها🙏🙏🙏مردم از شما انتظار دارن که از مدیرهاى لایق حمایت و کسانى که براى ورزش جز پر کردن جیب خود و همدستان خود ، کارى دیگه نکردن، از ورزش پاک کنید🙏🙏🙏اقاى داورزنى ، از شما خواهش میکنم گزارشى که هیئت نظارت وزارت ورزش از فدراسیون تهیه کرده را هم شما و هم وزیر محترم ورزش که خوشبختانه ایشون هم دنبال شفاف سازى در ورزش است ، مطالعه کنید. این گزارش قبل شما به دست معاون قبلى دکتر سجادى رسیده و اتفاق خاصى نیفتاده!!!!فقط نتیجه گزارش این بود که اقاى کفاشیان دیگر براى دور جدید کاندید نشود( اى کاش کفاشیان کاندید میشد) تا این گزارش دربارش صحبتى نشود، در این گزارش ریزه تمام قراردادهاى بسته شده توسط فدراسیون موجود است!!!!!!! اقاى داورزنى از شما انتظار میرود که در این مورد شفاف سازى کنید 🙏🙏🙏 فدراسیون. فوتبال که پاسخگو نبود، امیدوارم اقاى وزیر و شما بعنوان متولى ورزش پاسخگو باشین و نظر من نسبت به شما همانى که بود ، باشد🙏🙏🙏منتظریم👍🙏🙏»

داورزنی

علی کریمی

فدراسیون فوتبال

فساد در فوتبال

قراردادهای عجیب فوتبال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی