دروازه‌بان سپیدرود در یک روز هم با بادران قرارداد امضا کرد هم با سپیدرود!+عکس

دروازه‌بان سپیدرود در یک روز هم با بادران قرارداد امضا کرد هم با سپیدرود!+عکس

دروازه‌بان فصل گذشته تیم سپیدرود با تیم بادران و توافق کرد و حتی با پیراهن این تیم عکس گرفت اما امروز عصر با سپیدرودی‌ها تمدید قرارداد کرد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، پیش از ظهر امروز سایت باشگاه بادران تهران خبر از توافق این باشگاه با گلر سپیدرود رشت دادو در مطلبی روی خروجی‌اش نوشت:سید محمد حسینی دروازه بان تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از پایان قرارداد یکساله خود با این تیم ، ظهر امروز پس از مذاکره با مسئولین نقل و انتقالات باشگاه بادران قراررداد خود را با این تیم امضا کردو به جمع نارنجی پوشان بادران پیوست.

 سایت باشگاه بادران بعد از این خبر عکس توافق محمد حسینی با مسئولان این باشگاه را هم منتشر کرد. 


 ساعتی بعد سایت باشگاه سپیدرود رشت از توافق با دروازه‌بان فصل گذشته این تیم خبر داد و نوشت:حسینی که سال گذشته قراردادش را به مدت دو سال با باشگاه سپیدرود تمدید کرده بود امروز نیز با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود بر سر مبلغ سال دوم خود با باشگاه سپیدرود به توافق رسید و قراردادش را تمدید نمود.


 سایت باشگاه سپیدرود عکس توافق این بازیکن با نظر محمدی و امضای قرارداد وی را هم منتشر کرده است که به نظر می‌رسد حسینی بر خلاف قراردادش با باشگاه بادران اقدام به تمدید قرارداد با تیم سال گذشته خود کرده است. از سویی مسئولان سپیدرود اعتقاد دارند حسینی سال گذشته با آنها قرارداد 2 ساله امضا کرده و امسال فقط باید توافق مالی انجام می‌داده است.

بادران

دروازه بان

سپیدرود رشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی