درویش: پرسپولیس درخواستی برای ترابی نداده است

درویش: پرسپولیس درخواستی برای ترابی نداده است

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: وضعیت سرمربیگری باشگاه به جلسه با فرکی بستگی دارد اما همچنان گزینه اول ما حسین فرکی است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، رضا درویش در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر قطع همکاری حسین فرکی و باشگاه سایپا مطرح شده است، اظهار داشت: ما هنوز جلسه‌ای با فرکی برگزار نکرده‌ایم تا نظرات او را در خصوص ادامه فعالیتش بدانیم.


وی اضافه کرد: همه چیز به جلسه با فرکی بستگی دارد اما همچنان گزینه اول ما این مربی است. در صورت موافقت فرکی برای ادامه همکاری با باشگاه سایپا، در هیئت مدیره در این خصوص صحبت خواهیم کرد تا به جمع بندی برسیم.


مدیرعامل باشگاه سایپا در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد حسین فرکی با توجه به مساعد نبودن نظر هیئت مدیره سایپا با ادامه همکاری او، قصد ادامه فعالیت را ندارد، گفت: فرکی در صحبت‌هایی که با من داشت اعلام کرد شاید در لیگ آینده حضور نداشته باشد. او اصلا اعلام نکرد در صورت جدایی از سایپا قصد حضور در تیم دیگری را دارد و احتمالا استراحت خواهد کرد.


درویش در خصوص مذاکره این باشگاه با گزینه‌های دیگر مربیگری عنوان کرد: هنوز تکلیف فرکی روشن نشده و ابتدا باید در جلسه با او به جمع بندی برسیم. در صورت مخالفت فرکی با ادامه همکاری، با گزینه‌های دیگر مذاکره خواهیم کرد.


وی با تاکید بر اینکه تکلیف سرمربی این باشگاه تا پایان هفته مشخص خواهد شد، گفت: احتمالا در یکی‌، دو روز آینده با فرکی جلسه خواهیم داشت و پس از آن تا پایان هفته وضعیت سرمربی فصل آینده سایپا مشخص خواهد شد.


مدیرعامل باشگاه سایپا در پاسخ به این سوال که پرسپولیس درخواستی برای جذب مهدی ترابی مطرح کرده است، خاطر نشان کرد: تا امروز هیچ باشگاهی برای مهدی ترابی درخواستی به ما نداده اما در صورتی که پرسپولیس یا هر باشگاه دیگری خواستار جذب او باشد باید با ما مکاتبه و مذاکره کند.

مهدی ترابی

نقل و انتقالات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی