درگیری دروازه‌بان و سرمربی لیگ یکی در رختکن

درگیری دروازه‌بان و سرمربی لیگ یکی در رختکن

پس از شکست 2 بر صفر خیبرخرم‌آباد مقابل اکسین البرز دروازه‌بان و سرمربی خیبر در رختکن درگیر شدند.
به گزارش پیروزیی‌دیلی، پس از شکست 2 بر صفر خیبرخرم‌آباد مقابل اکسین البرز سجاد بیرانوند دروازه‌بان تیم خیبر با داود حقدوست سرمربی این تیم در رختکن درگیری پیدا کردند. بیرانوند به دلیل اینکه در دقیقه 64 او را تعویض کردند ناراحت بود و از سرمربی ایراد گرفت که چرا به خاطر یک گل او را تعویض می‌کنند و سرمربی تیم هم پاسخ این بازیکن را با داد و فریاد داد و در نهایت دروازه‌بان تیم خیبرخرم‌آباد به سرمربی گفت که به رسانه‌ها می‌گوید که تیم را شب قبل از مسابقه برای تفریح به مجتمعی در تهران برده است.
در این رابطه بیرانوند دروازه‌بان خیبر گفت: چندین سال است در فوتبال حضور دارم و عجیب است که می‌بینم یک دروازه‌بان را به خاطر دریافت گل می‌خواهند تعویض کنند. من بازیکن 15 ساله نیستم که با شخصیتم اینگونه بازی شود. خیبر در بازی با مس رفسنجان 6 گل خورده بود آیا در آن بازی هم دروازه‌بان را تعویض کردند؟ 
وی در ادامه گفت: در رختکن هم به سرمربی تیم گفتم که به رسانه‌ها خواهم گفت او چه رفتاری با بازیکنان تیم در شب قبل از مسابقه داشته. حقدوست ساعت 5 بعد از ظهر ما را به مجتمع کوروش برد تا بازیکنان گردش و تفریح کنند و از ساعت 10 شب تا 12 نیمه شب ما را به تئاتر برد. با این شرایط بازیکنان نمی‌توانستند امروز در زمین بدوند. نمی‌دانم ما برای تفریح و دیدن تئاتر به تهران آمده بودیم یا انجام مسابقه.

حق‌دوست

خیبر

سجاد بیرانوند

لیگ یک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی