در انتظار معرفی فرد متخلف و اخراج شده از فدراسیون فوتبال

در انتظار معرفی فرد متخلف و اخراج شده از فدراسیون فوتبال

مهدی تاج اخیرا مدعی شده که فرد خاطی در پرونده محرومیت تراکتورسازی و استقلال از فدراسیون اخراج شده، اما از ذکر نام وی خودداری کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین مصاحبه خبری خود صبح روز چهارشنبه مدعی شد فردی که مسبب محرومیت باشگاه استقلال و تراکتورسازی از حضور در فصل نقل و انتقالات شد را از مجموعه فوتبال اخراج کردیم.

با بررسی‌های صورت گرفته خبرنگار میدان هیچ یک از مسوولان و کارمندان روابط امور بین الملل از فدراسیون فوتبال کنار گذاشته نشده‌اند حال مشخص نیست منظور مهدی تاج از رسانه ای کردن این مساله چه بوده است؟ 

 از طرفی پرسشی که برای منتقدان بی پاسخ مانده این است که چرا فردی که  سرنوشت دو باشگاه پر هوادار فوتبال ایران را به مخاطره انداخته و با محرومیت مواجه کرده است باید ناشناس باقی بماند.

بدون تردید هواداران و افکار عمومی منتظر معرفی فرد متخلف از سوی فدراسیون فوتبال هستند و چنانچه رئیس فدراسیون همچنان سعی در پنهان ماندن نام این فرد داشته باشد فرضیه پیدا شدن قاتل بروسلی برای فوتبالی ها تکرار می‌شود و این حقیقت برملا می‌شود که مسوولان فدراسیون با انتشار این خبر به دنبال خروج از فشار سنگین منتقدان بی شمار این اتفاق هستند.

تاج

فدراسیون فوتبال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی