تاج: در جلسه با کی‌روش بودم و از اتفاقات جلسه کمیته اخلاق خبر ندارم

تاج: در جلسه با کی‌روش بودم و از اتفاقات جلسه کمیته اخلاق خبر ندارم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مسئله قلیان‌کشیدن بازیکنان در کمیته اخلاق پیگیری می‌شود و حکم متخلفان هم توسط همین کمیته ابلاغ خواهد شد.
به گزارش پیروزی دیلی، مهدی تاج بعد از خروج از کمپ تیم‌های ملی در مورد بحث قلیان کشیدن بازیکنان گفت: این مسئله باید در کمیته اخلاق پیگیری شود و اجازه دهید مسیر آن طی شود، من در این جلسه نبودم چرا که یک جلسه دیگر دارم الان با کارلوس کی‌روش جلسه داشتم همچنین جلسه‌ای با مدیران ۴ مدیرعامل باشگاهی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند نیز برگزار خواهیم کرد.

 وی در مورد اینکه قرار بود او حکم کمیته اخلاق را اعلام کند تصریح کرد: خیر، کمیته اخلاق در این مورد همه چیز را بیان می‌کند. تاج در مورد اینکه گفته می‌شود محمدرضا ساکت حکم را ابلاغ نکرده است، اظهارداشت: این مسائل نیست، کمیته اخلاق موضوع را بررسی می‌کند و تورک در حال بررسی کردن این موضوع است. 

 رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اعتراضات زیادی به این محرومیت‌ها شده است، تصریح کرد: اجازه دهید کمیته اخلاق مسیر خودش را طی کند و به حرف‌های دو طرف گوش دهند. همانطور که گفتم با کی‌روش جلسه داشتم ، یک جلسه هم با مدیران ۴ باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان دارم چرا که آنها باید تا روز دوشنبه مشکلات خود را حل کنند. 
 وی در مورد حق پخش و اینکه دوربین‌های برنامه‌های تلویزیونی اجازه ورود ندارند، اظهارداشت: بله، دوربین‌های برنامه‌های تولیدی نمی‌تواند به ورزشگاه بیاید. دیروز با مسئولان صدا و سیما جلسه داشتیم.

تاج

کمیته اخلاق

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی