در وصف علیپور; نابغه معمولی با شماره۷۰

در وصف علیپور; نابغه معمولی با شماره۷۰

وقتی در شرایط تک به تک توپ را به تیر دروازه نفت آبادان کوبید، به نظر می‌رسید آخرین فرصت‌اش برای گلزنی در این جدال را از دست داده است.
به گزارش پیروزی دیلی، واکنش حسرت‌بار علی علیپور به خراب کردن این موقعیت، هواداران پرسپولیس را برای از دست دادن 2 امتیاز در این نبرد خانگی آماده کرده بود اما تنها لحظاتی بعد، گوینده ورزشگاه نام همین بازیکن را به عنوان زننده اولین گل مسابقه به زبان آورد. علی علیپور دوباره در لحظات حساس، پسر مورداعتماد برانکو بود. مهاجمی که گل اول به صنعت نفت را با چاشنی شانس به ثمر رساند و روی گل دوم، دقت، خونسردی و بی‌رحمی‌اش را به رخ تیم رقیب کشید. او در پرسپولیس همیشه یک بازیکن مکمل بود اما حالا در یک نیم‌فصل به اندازه هر 3 فصل گذشته حضور در باشگاه گلزنی کرد تا مرد اول خط حمله سرخ‌ها باشد.

 علیپور، همه آن چیزی است که پرفسور برای خط حمله تیم‌اش می‌خواهد. فوتبالیستی با مقادیری قابل توجه از جاه‌طلبی که حتی درخشیدن در دربی برای راضی شدن او از خودش کافی نبود. یک بازیکن سختکوش، دونده، تسلیم‌ناپذیر که نه چهره‌اش شبیه ستاره‌هاست و نه شماره پیراهن‌اش به سوپراستارها شباهت دارد اما در جریان بازی از خسته‌نشدن، خسته نمی‌شود و آنقدر به مبارزه ادامه می‌دهد که دیگر حتی نای جشن گرفتن گل‌هایش را هم ندارد. او درست در مسیر مخالف مهاجمانی است که پرسپولیس در این سال‌ها به چشم دیده است. ساده گل می‌زند و سخت حاضر می‌شود تن به خوشحالی بدهد. درست برعکس فورواردهایی که سخت گل می‌زدند اما برای هر گل، ساعت‌ها به مرور برنامه‌هایی برای جشن و شادی می‌پرداختند.

علی علیپور

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی