در پایان هفته دوازدهم/پرسپولیس بهترین خط دفاع، استقلال بدترین خط حمله

در پایان هفته دوازدهم/پرسپولیس بهترین خط دفاع، استقلال بدترین خط حمله

در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر پرسپولیس همچنان صاحب بهترین خط دفاعی است و بدترین خط حمله نیز از آن استقلال است.

 به گزارش پیروزی‌دیلی، هفته دوازدهم لیگ برتر با شکست و ادامه صدرنشینی پارس جنوبی جم به اتمام رسید و پرسپولیس نیز با یک بازی کمتر به رده دوم صعود کرد.

 

پارس تنها تیم بدون شکست لیگ برتر تا پایان هفته یازدهم بود اما در این هفته مغلوب فولاد خوزستان شد تا رقابت در صدر جدول داغ تر شود.

 

پرسپولیس البته یک بازی عقب افتاده با نفت آبادان دارد که حتی در صورت کسب تساوی نیز می تواند به صدر برسد. هر چند که قرمزها این فرصت را داشتند که با شکست پدیده و با یک بازی کمتر صدرنشین شوند.

 

پارس همچنان صاحب بهترین خط حمله لیگ برتر است و تا هفته دوازدهم 22 گل زده در کارنامه دارد و بدترین خط حمله نیز کماکان به استقلال تعلق دارد که تنها 6 گل به ثمر رسانده است.

 

پرسپولیس با 6 گل خورده مانند فصل گذشته صاحب بهترین خط دفاعی است و استقلال خوزستان با 19 گل خورده عنوان بدترین تیم از این حیث را به خود اختصاص داده است.

 

از تغییرات جالب جدول در پایان هفته دوازدهم نیز می توان به صعود دو تیم اصفهانی و سقوط تراکتورسازی اشاره کرد. اصفهانی ها به رده های هفتم و هشتم رسیدند و نماینده تبریز نیز به رده سیزدهم سقوط کرد تا کاملا در منطقه خطر قرار داشته باشد.

لیگ برتر

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی