در پی پوشیدن پیراهن شماره 24/ پیام تقدیر و تشکر خانواده نوروزی از رامین رضاییان

در پی پوشیدن پیراهن شماره 24/ پیام تقدیر و تشکر خانواده نوروزی از رامین رضاییان

خانواده هادی نوروزی به انتشار پیامی از رامین رضاییان تشکر کردند.
پیروزی دیلی:

همسر و خانواده زنده‌یاد هادی نوروزی با انتشار پیامی از اقدام رامین رضاییان در زنده نگه داشتن یاد وخاطره هادی نوروزی با پوشیدن پیراهن شماره 24 تیم اوستنده بلژیک تقدیر و تشکر کردند.

در این پیام آمده است: اقدام هواداران پرسپولیس و دوستداران پرسپولیس مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره هادی عزیزمان با تشویق وی در دقیقه 24 بازی‌های پرسپولیس و تیم ملی همواره تسکینی بوده بر درد پرواز ابدی هادی عزیزمان. اینکه رسانه‌ها همواره یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس را زنده نگه داشتن‌اند نیز جای تقدیر و تشکر فراوان دارد. در این مدت که هادی عزیزمان در میان‌مان نیست بسیاری از همبازیانش نیز به طرق مختلف یاد و خاطره وی را گرامی داشته‌اند و اخیرا نیز محمد عباس‌زاده به به ثمر رساندن 24 گل و اهدای عنوان آقای گلی خود به هانی و همچنین مرتضی پورعلی‌گنجی با اهدای مدال خود به خانواده نوروزی مراتب ابراز همدردی خود را با ما نشان دادند که وظیفه می‌دانیم از همه آنها،هواداران،مشوقین و کانون هواداران باشگاه و همچنین فعالان رسانه ای و عرصه مجازی باردیگر تقدیر و تشکر کنیم.

برگزاری مراسم تولد باشکوه هادی عزیزمان توسط روزنامه پیروزی با حضور بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس و مدیریت و مسئولان باشگاه و تیم پرسپولیس هم اقدام ارزشمندی بود که در ماه‌های اخیر رخ داده است. در این میان رامین رضاییان ستاره پرسپولیس و تیم ملی ضمن نشان دادن عشق و علاقه خود به هواداران و باشگاه پرسپولیس با پوشیدن پیراهن شماره 24 و دل کندن از شماره 27 که علاقه خاصی به آن دارد گام بزرگی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره کاپیتان فقید پرسپولیس برداشت. رامین رضاییان نه در شعار بلکه در عمل عشق وعلاقه خود به هواداران پرسپولیس را نشان داده و آن را اثبات کرد و همچنین با انتخاب شماره 24 دست به اقدامی زد که قطعا در زنده نگه داشتن یاد و خاطره هادی عزیز موثر خواهد بود. 

وظیفه خود می‌دانیم مراتب تقدیر و تشکر ویژه خود از آقای رامین رضاییان را اعلام داریم.برای ایشان در لیگ بلژیک و تیم ملی آرزوی موفقیت را داریم و امیدواریم این بازیکن شایسته و توانمند با درخشش در لیگ بلژیک و جام جهانی بتواند به تیم‌های بزرگتر راه یافته و شایستگی‌هایش را باردیگر اثبات کند. آقا رامین از شما ممنونیم و سربلندی و موفقیت تان با شماره 24 آرزوی ماست.

رامین رضاییان

هادی نوروزی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی