دست‌های پشت پرده دنبال محروم کردن کاپیتان پرسپولیس مقابل تراکتورسازی؟

دست‌های پشت پرده دنبال محروم کردن کاپیتان پرسپولیس مقابل تراکتورسازی؟

درحالی‌که سید جلال برای بازی با صبا محروم است اما رسانه‌ها خبر از افزایش احتمال محرومیت او می‌دهند.


به گزارش پیروزی دیلی؛ در اواسط نیمه دوم بازی پرسپولیس و گسترش فولاد، سید جلال حسینی یکباره شاکی شد و از تصمیمات احمد صالحی داور مسابقه بر افروخته شد و به دلیل اعتراض از داور کارت گرفت . او که در این بازی سه اخطاره شده حالا در گزارش داور بازی به عنوان عامل تحریک هواداران معرفی شده است.

برخی به دنبال این هستند تا با جوسازی علیه  سیدجلال و فشار به کمیته انضباطی این بازیکن را  از همراهی پرسپولیس در بازی مقابل تراکتورسازی محروم کنند.این در حالی است که رفتار کاپیتان پرسپولیس در بازی مقابل گسترش به گونه ای نبود که مستحق محرومیت باشد و  این بازیکن تاوان رفتار خود را با کارتی زردی که از داور در این بازی دریافت کرده بود گرفت .
سیدجلال حسینی از جمله بازیکنان بااخلاق فوتبال کشور است که در سالهای دوران فوتبالش هرگز حرکت غیر اخلاقی و رفتار ناشایستی از این بازیکن دیده نشده است. این را باید در نظر داشت که قضاوت داوری بازی در رقم خوردن این اتفاق بی تاثیر نبوده و احمد صالحی با قضاوت ضعیف و پر اشتباه خود نقش پررنگی در به حاشیه کشیدن این بازی و اعتراض بازیکنان داشت.کما اینکه کارشناسان داوری نیز به این مسئله صحه گذاشته و معتقد بودند اگر داور زودتر خطای بازیکن گسترش فولاد را اعلام و به این بازیکن اخطار می داد هرگز کار به اعتراض کاپیتان پرسپولیس نمی کشید.
rash6&4@ :
۶ بهمن ۹۵

چرا همیشه یه عده تو ایران میخوان جلوی اکثریت و حق بایستن
saeed :
۶ بهمن ۹۵
در این صورت باید از بازی ها بکشیم کنار!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی