دشتی: داور بازی را به نفع پرسپولیس برگرداند/ تیموری: پرسپولیس روی حمله 10 درصدی آن هم با خطا به گل رسید

دشتی: داور بازی را به نفع پرسپولیس برگرداند/ تیموری: پرسپولیس روی حمله 10 درصدی آن هم با خطا به گل رسید

بازیکن پارس جنوبی، گفت: پس از پرتاب چند بطری به داخل زمین داور بازی را به سود پرسپولیس بازگرداند.
به گزارش پیروزی دیلی، میثم تیموری پس از شکست یک بر صفر پارس جنوبی مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: بازی خوبی بود اما روی یک حمله 10 درصدی گل خوردیم که پیش از آن خطای مسلم روی من انجام شد و بازیکنان پرسپولیس زیر مرا را خالی کرد، چطور می‌شود کمک داور آن صحنه را ندیده باشد. 

 بازیکن پارس جنوبی ادامه داد: متأسفانه در بازی با فولاد هم روی یک حمله 10 درصدی دروازه ما باز شد. باید این موضوع را حل کنیم، فوتبال ما را همه دیدند، پرسپولیس با آن همه سابقه یک توپ هم روی دروازه ما نیاورد اما نمی‌دانیم آن توپ چطور وارد دروازه ما شد.

 * دشتی: داور بازی را به نفع پرسپولیس بازگرداند

 به گزارش پیروزی دیلی، علی دشتی در خصوص بازی با پرسپولیس، گفت: بیشتر بازی در اختیار ما بود اما به خاطر یک اشتباه گل خوردیم. داور خطا روی بازیکن ما را نگرفت، ما هم زحمت زیادی کشیدیم اما نباید به خاطر نام پرسپولیس همه چیز را نادیده بگیرند. 

 وی ادامه داد: داور پس از چند بطری که به داخل زمین پرتاب شد بازی را به نفع پرسپولیس برگرداند، مطمئن باشید اگر پنالتی‌مان گل می‌شد برنده بازی می‌شدیم. 

 بازیکن پارس جنوبی در مورد اینکه فکر نمی‌کنید با این صحبت‌ها محروم شوید، گفت: چرا محروم شوم صحبت‌های من واقعیت است و همه صحنه را دیدند.

تیموری

دشتی

پرسپولیس-پارس جنوبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی