دعوت به همکاری در روزنامه پیروزی

دعوت به همکاری در روزنامه پیروزی

روزنامه پیروزی به منظور اشاعه فرهنگ روزنامه خوانی از متقاضیان تهرانی دعوت به همکاری نمود.

واحد توزیع روزنامه پیروزی با علاقه مندان ،جوانان و دانشجویان پرسپولیسی  به صورت پاره وقت در زمینه فروش روزنامه در معابر و مراکز اداری و تجاری قرارداد همکاری منعقد میکند.
حسین ناصری ، مدیر توزیع روزنامه در مورد جزییات این طرح گفت :ترافیک شهر تهران و همچنین تابلوهای راهنمایی و رانندگی مبنی بر توقف مطلقا ممنوع به گونه ای است که بسیاری از مخاطبان مطبوعات امکان توقف مقابل کیوسک های مطبوعاتی ندارند و عملا فرصت خرید و مطالعه نشریه مورد نظر را از دست میدهند.
این عامل و همچنین پیشنهاد برخی از مخاطبان در نمایشگاه مطبوعات مبنی بر فروش روزنامه در معابر و مراکز تجاری ما را برآن داشت تا این طرح را پیاده سازی و اجرا نماییم.
وی افزود :روش جدید عرضه روزنامه پیروزی در معابر به صورت آزمایشی در برخی از مناطق تهران و پس از رفع موانع و مشکلات اجرایی در سطح کلان شهر تهران و پس از آن در مراکز استان و در فاز نهایی در سراسر کشور عملیاتی خواهد شد.
ناصری در خصوص جزییات همکاری هوادران در این طرح گفت : برای اجرای فاز آزمایشی به تعدادی فروشنده به صورت پاره وقت نیاز داشتیم که از طریق درج آگهی در روزنامه و کانال اقدام نمودیم این کار به دلیل پاره وقت بودن و ساعات کم در روز (7 تا 10 صبح )  مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.
وی در خصوص میزان حقوق و کارمزد فروش در این طرح گفت :درآمد زایی کارجویان در این طرح ترکیبی است و به گونه ای طراحی شده که چنانچه هر فروشنده روزانه 100 نسخه روزنامه بفروشد ماهیانه یک میلیون و 100 هزار تومان درآمد خواهد داشت، ضمن اینکه کارمزد های فروش به صورت روزانه واریز میشود و فروشنده هر روز به نسبت میزان فروش دریافتی خواهد داشت.
مدیر توزیع روزنامه پیروزی در پایان یادآور شد طرح مذکور کمکی هرچند اندک به اشتغال پاره وقت جوانان خواهد کرد و امیدواریم این طرح بدون مشکل توسعه یافته و در سراسر کشور عملیاتی شود.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188933030 و تلگرام09352796666 تماس حاصل فرمایند.
 

روزنامه پیروزی

همکاری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی