دلخوری جاسمیان پس از مصدومیت انصاری‌فرد / مدیرعامل سابق پرسپولیس زیر تیغ جراحی

دلخوری جاسمیان پس از مصدومیت انصاری‌فرد / مدیرعامل سابق پرسپولیس زیر تیغ جراحی

 پیشکسوت پرسپولیس برای انجام عمل جراحی به بیمارستان پارسیان منتقل شد
 


به گزارش خبرنگار پیروزی دیلی، در جریان بازی دیروز تیم پیشکسوتان پرسپولیس در برابر تیم گسترش، محمدحسن انصاری‌فرد با مصدومیت شدیدی مواجه و برای مداوا راهی بیمارستان فیروزگر شد.
این دیدار در حالی برگزار شد که 2 تیم در زمین هندبالی و چمن مصنوعی ورزشگاه شهید شیرودی به مصاف هم رفتند و این اتفاق با توجه به شرایط نامساعد زمین،هافبک خوش‌تکنیک، مدیرعامل سابق پرسپولیس،سرمربی سابق تیم‌ملی فوتسال و سردبیر اسبق روزنامه پیروزی در اواسط بازی با مصدومیت مواجه و به بیمارستان فیروزگر اعزام شد.
این اتفاق با دلخوری شدید حمید جاسمیان روبرو شد. پیشکسوت صاحبنام و مدیر تیم پیشکسوتان پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار روزنامه پیروزی در خصوص این اتفاق گفت: باعث تأسف است که به خاطر منافع خودشان این بازی‌ها را به هر قیمتی برگزار می‌کنند. ما تیم پیشکسوتان هستیم و سن و سالی از ما گذشته است و وقتی باید در زمین چمن مصنوعی بازی برگزار شود، حداقل می‌بایست در کنار زمین تدابیری اندیشیده شود که از بروز این اتفاقات جلوگیری شود. چرا به جای حافظ‌های ایمنی، در کنار زمین از بلوک‌های سیمانی استفاده شده بود؟ نمی‌دانم اگر اتفاق بدتری رخ می‌داد، چه کسی جوابگو بود؟! جاسمیان در ادامه در خصوص میزان مصدومیت انصاری‌فرد افزود: او از ناحیه پا و سر دچار مصدومیت شد که بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان فیروزگر اعزام شد تا تحت مداوا قرار بگیرد.
لازم به ذکر است محمدحسنانصاری‌فرد پس از انجام اقدامات اولیه در بیمارستان فیروزگر، همراه رضا ریاضتی و دکتر قربانی به دلیل شدت آسیب‌دیدگی به بیمارستان پارسیان منتقل گردید تا از ناحیه کشکک زانوی پای چپ مورد عمل جراحی قرار بگیرد.
نکته قابل تأسف درخصوص رسیدگی به وضعیت مصدومیت این پیشکسوت صاحبنام فوتبال ایران گفتنی‌ است در حالی که 2 دستگاه آمبولانس در محوطه بیمارستان فیروزگر قرار داشت، کسی که بارها برای فوتبال ایران و پرسپولیس افتخارآفرینی کرده است را با یک دستگاه تاکسی و در شرایطی سخت به بیمارستان پارسیان انتقال دادند.

صالح محمد رحیمی-خبرنگار پیروزی

انصاری فرد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی