دلوفئو: باید کیفیتم را بهبود ببخشم

دلوفئو: باید کیفیتم را بهبود ببخشم

جرارد دلوفئو، مهاجم بارسلونا مدعی شد که برای درخشش در بارسلونا باید پیشرفت کند و کیفیتش را بالاتر ببرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، دلوفئو شب گذشته عملکرد خوبی مقابل المپیاکوس داشت؛ ولی پس از اخراج پیکه، برای حضور یک مدافع دیگر در ترکیب بارسا قربانی شد. او که از این اتفاق ناراحت بود، پس از بازی مدعی شد که باید پیشرفت چشم گیری در آینده داشته باشد.

 

او گفت:" باید بازی ام را بهبود ببخشم. من باید با یک روش خاص به مدافعین حریف حمله کنم، این سبک من است. اگر باز هم به من بازی برسد، اوضاع خوب پیش خواهد رفت."

 

مصدومیت دمبله باعث شد تا دلوفئو بیش از آنچه همه تصور می‌کردند، بازی کند و حالا شانس حضور در جام جهانی را نیز داشته باشد. او در این رابطه گفت:" بازی های زیادی پیش روی ماست. مشخص است که دوست دارم برای تیم ملی بازی کنم. مطمئنم که اگر بازی کنم، فرصت حضور در جام جهانی را خواهم داشت."

 

او درباره تعویض پس از اخراج پیکه گفت:" خیلی ناراحتم، خوب بازی کرده بودم؛ ولی مهم ترین چیز کسب پیروزی تیم است."

بارسلونا

دلوفئو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی